» » پیام تبریک فرماندار پارسیان بمناسبت روز کارمند


پیام تبریک فرماندار پارسیان بمناسبت روز کارمند

پیام تبریک فرماندار پارسیان بمناسبت روز کارمند

 

 

کارمندان همت و تلاششان،گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها،رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است

 

پیام تبریک فرماندار پارسیان بمناسبت روز کارمند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، مهندس اصغر هاشمی،فرماندار شهرستان پارسیان با صدر پیامی بمناسبت چهارم شهريورماه، این روز به تمامی کارمندان شاغل در مجموعه های مختلف اداری شهرستان پارسیان تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارم شهریورماه که مزین به نام "روز کارمند" در هفته دولت است،کارمندانی که جزء سرمایه های ارزشمند دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا این روز فرصتی برای قدردانی شایسته از کارکنان ساعی، خدوم، شریف و مردم محور است.

در نظام اسلامی کارمندان و کارگزاران اجرایی در مسیر خدمت رسانی به مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند،حضور پررونق ومتعهدانه کارمندان خدوم و ساعی منشاء خدمات سازنده ای است که ثمرات آن را همگان شاهد و ناظر خواهند بود.

روز کارمند، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است از آن‌ جا که کارگزاران و کارمندان هر کشور نقشی اساسی در شکوفایی و پیشرفت آن کشور دارند، از این رو، شایسته است آنان هم‌ گام با توسعه‌ روزافزون علمی جهان، به بالندگی و رشد علمی برسند.

امید آنکه با همدلی ، صمیمیت و محبت در محیط کار واخلاق مداری ، در جهت اعتلاء و عظمت نام کشورمان گام های موثری برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت ؛ روز کارمند را به کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان پارسيان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون همگان را در راستای خدمتگزاری به مردم شریف شهرستان پارسيان، از درگاه ایزد بارتعالی مسئلت می نمایم

 

 اصغر هاشمی

فرماندار شهرستان پارسیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.