» » دیدار و تجلیل از خانواده شهدا توسط مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان به مناسبت هفته دولت


دیدار و تجلیل از خانواده شهدا توسط مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان به مناسبت هفته دولت

 دیدار و تجلیل از خانواده شهدا توسط مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان به مناسبت هفته دولت

 

در اولین روز از هفته دولت و بلافاصله بعد از آئین غبارروبی مزار شهدا صورت گرفت

 

 دیدار و تجلیل از خانواده شهدا توسط مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان،در اولین روز از آغاز هفته دولت و بلافاصله بعد از آئین غبارروبی و گلباران مزار شهدا،مهندس اصغر هاشمی، فرماندار پارسیان به اتفاق جمعی از مسئولین این شهرستان به مناسبت هفته دولت با خانواده‌های شهیدان قاسمپور و فتحی دیدار و از آنان تکریم و تجلیل کرد.

 

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شهداست که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند و تکریم از این خانواده ها کمترین کار و وظیفه همه ماست.

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با اشاره به اینکه آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بیان داشت: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمت بزرگی برای مسوولان است و باید از این فرصت برای حل مشکلات و بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها بهره‌ مند شد.

 

شایان ذکر است در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایای معنوی به رسم یاد بود به خانواده این دو شهید بزرگوار به رسم یادبود‌ تقدیم گردید.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.