» » تجلیل مهندس هاشمی فرماندار از کارمندان فرمانداری شهرستان پارسیان به مناسبت روز کارمند


تجلیل مهندس هاشمی فرماندار از کارمندان فرمانداری شهرستان پارسیان به مناسبت روز کارمند

 

تجلیل مهندس هاشمی فرماندار از کارمندان فرمانداری شهرستان پارسیان به مناسبت روز کارمند

 

به مناسبت بزرگداشت روز کارمند و در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت

 

تجلیل مهندس هاشمی فرماندار از کارمندان فرمانداری شهرستان پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، همزمان با چهارم شهریور و روز کارمند، از کارکنان فرمانداری پارسیان با اهدا گل و شیرینی تجلیل شد.

 

فرماندار پارسیان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: در دوران کاری در مجموعه های اداری خود باید قدر فرصت به وجود آمده در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم را بدانیم.

 

وی با بیان اینکه کارکنان فرمانداری ها موتور محرک دستگاه های دولتی و در جایگاه نظارتی هستند اظهار داشت: نیروهای هدایتگر، توانمند و پویایی که در این نهاد فعالیت می کنند باید به عنوان الگو و نمونه برای سایر کارکنان دستگاه های اجرایی باشند.

 

مقام عالی دولت در شهرستان پارسیان تاکید کرد: همه ما کارمندان مجموعه دولت در مسیری قرار داریم که با تعهد شرعی و قانونی در راستای رفع مشکلات مردم گام برداریم لذا بی طرفی باید در سرلوحه کار همه ما باشد، بروکراسی های اضافی اداری را برای منفعت اجتماعی کاهش دهیم، هماهنگی و ارتباط مستمر را بین واحد های اداری برقرار و آینده نگری را در تفکرات خویش قرار دهیم و این خود باعث توسعه شاخص‌های شهرستان می شود.

 

در پایان مهندس هاشمی فرماندار شهرستان پارسیان،با اهدای لوح تقدیر،گل و شیرینی از کارکنان فرمانداری شهرستان پارسیان تجلیل بعمل آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.