» » پیام تبریک مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان بمناسبت روز پزشک


پیام تبریک مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان بمناسبت روز پزشک

 

 پیام تبریک مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان بمناسبت روز پزشک

 

بصورت ویژه برای پزشکان فهمیم و توانمندی صادر شد که در شهرستان پارسیان خدمت می‌کنند

 

 پیام تبریک مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان بمناسبت روز پزشک

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، مهندس اصغر هاشمی به مناسبت سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام،ابوعلی سینا، روز پزشک را به جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی به خصوص پزشکانی که در شهرستان پارسیان خدمت می کنند تبریک گفت.

 

. متن پیام مهندس هاشمی بدین شرح است:

 

هوالشافی

 

 هر آنکس خدمت جانان به جان کرد

 به گیتی نام خود را جاودان کرد

 

 نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زادروز بوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در کشورمان دارد.

 بدون تردید سلامت جسم و امنیت روحی جامعه، مرهون خدمات حیات بخش طبیبان و پزشکان فرهیخته و قسم خورده ای است که در صف اول خدمت به مردم با همدلی، همکاری ،صبر و ایثار خود، التیام بخش دردمندان و بیماران در سایه ی پر مهر حق تعالی حضور پر رنگ دارند.

 امسال روز پزشک یاد آور رشادت ها ، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در کارزار کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان کرونا کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز مبارک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند به ویژه پزشکان فهیم و توانمند شاغل در شهرستان پارسیان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تمام زحمت کشان این راه مقدس،آرزوی سلامتی، توفیق روز افزون و سربلندی می نمایم.

 

 اصغر هاشمی

 فرماندار شهرستان پارسیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.