» » » استاندار هرمزگان تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود/همه تلاش کنند برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به هرمزگان رقم بخورد


استاندار هرمزگان تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود/همه تلاش کنند برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به هرمزگان رقم بخورد

استاندار هرمزگان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان تاکید کرد:

 

 تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود/همه تلاش کنند برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به هرمزگان رقم بخورد

 

 گردشگری از مهم‌ترین مزیت‌های استان هرمزگان است/لزوم تلاش در جهت رونق بیشتر اقتصاد گردشگری در هرمزگان

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود، گفت: برای هر منطقه ای که جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده، باید مسئول و مدیر تعیین شود.

 

مهندس مهدی دوستی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید بسترها و امکانات لازم جهت افزایش جذب گردشگر در هرمزگان فراهم شود، عنوان کرد: دستگاه‌های مسئول در جهت رونق بیشتر اقتصاد گردشگری در استان هرمزگان، تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود، افزود: برای هر منطقه ای که جهت اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده، باید مسئول و مدیر تعیین شود.

 

استاندار هرمزگان افزود: تامین کالاهای مورد نیاز، توجه جدی به تامین امنیت گردشگران، تامین آب محل های اسکان، آمادگی اماکن تفریحی و پیش بینی وضعيت آب و هوایی و مکان هایی جهت اسکان اضطراری در صورت نیاز، برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در اولویت باشد.

 

دوستی تصریح کرد: فرمانداران در سراسر استان هرمزگان بايد از تمامی محل های اسکان مسافران نوروزی بازدید و تدابیر لازم را در این اماکن اتخاذ کنند و ضمن تامین تمامی کالاهای مورد نیاز، پایش میزان ذخایر ارزاق عمومی، توسط فرمانداران صورت گیرد.

 

وی گفت: ضمن تامین ماشین آلات مورد نیاز، پاکسازی و نظافت سطح شهرها و خیابان ها به خصوص در شهر بندرعباس، با جدیت انجام شود تا برای ایام تعطیلات نوروز شهرها کاملا تمیز باشند و چهره استان پر از ظرفيت هرمزگان را به خوبی به گردشگران نشان دهیم.

 

استاندار هرمزگان همچنین با تاکید بر لزوم نظارت و پایش گسترده در همه بخش‌ها به خصوص بازار، خاطرنشان کرد: ضمن استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت نظارت بر بازار، با گرانفروشی و دیگر تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد و همچنین تمهیدات لازم جهت فعالیت بازار و بخش های خدماتی در ساعات شب و تا پاسی از نیمه شب، در نظر گرفته شود.

 

دوستی، خواستار توجه ويژه به ایمنی دریا و نواحی ساحلی شد و بیان داشت: با نصب تابلوها، محل های ایمن جهت حضور گردشگران در مناطق ساحلی و دریا، به خوبی اطلاع رسانی شود.

 

وی اضافه کرد: در خصوص ایمنی ترددهای جاده‌ای و برخورد با تخلفات رانندگی در جاده ها نیز، آمادگی و تمهیدات لازم، وجود داشته باشد.

 

استاندار هرمزگان با بیان اینکه گردشگری از مهم‌ترین مزیت‌های استان هرمزگان است، اظهار داشت: همه تلاش کنند تا برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به هرمزگان، رقم بخورد.

 

 روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان

استاندار هرمزگان تمهیدات لازم در تمامی بخش‌ها جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران نوروزی در هرمزگان اندیشیده شود/همه تلاش کنند برای گردشگران نوروزی، خاطره خوشی از سفر به هرمزگان رقم بخورد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.