» » » دیدار رئیس اداره گاز شهرستان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان


دیدار رئیس اداره گاز شهرستان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان

دیدار رئیس اداره گاز شهرستان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان

به گزار‌ش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان؛ خفته‌دل رئیس اداره گاز شهرستان پارسیان در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ با حضور در محل فرمانداری با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان  دیدار و در خصوص مشکلات و پیشرفت پروژه‌ها گفتگو کردند.

ابتدا خفته دل گزارشی از مسائل و فعاليت‌هاى انجام شده در سطح شهرستان پارسیان ارائه كردند.

سپس فرماندار شهرستان پارسیان در این دیدار ضمن تشکر از خدمات صورت گرفته بیان داشت: با توجه به اقدامات انجام شده در حوزه گاز رسانی در شهرستان، لیکن هنوز تعداد زیادی از اماکن واقع در شهرها و روستاهای شهرستان فاقد گاز است که نیاز به اقدام سریع جهت گازرسانی دارند.

 همچنین در این نشست فرماندار شهرستان پارسيان بر لزوم همکاری و تعامل در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های مهم شرکت گاز در سطح این شهرستان تاکید کرد و افزود: برای خدمات‌رسانی و پاسخگویی سریع به نیازها و مطالبات مردم شریف شهرستان می‌بایست رییس اداره گاز مستقل، در شهرستان حاضر باشد زیرا که عدم حضور رییس اداره در شهرستان، آنهم بصورت نصف و نیمه و مشارکتی با شهرستان مجاور، موجب تاخیر در انجام امور، عدم پاسخگویی صحیح و فوری به شهروندان و نقص و تاخیر در انجام امور می‌گردد. به همین خاطر از مدیرکل محترم اداره گاز می‌خواهم سریعا به این وضع رسيدگی کرده و فردی شایسته، متبحر و باتجربه را به عنوان رییس اداره گاز شهرستان استراتژیک پارسیان معرفی فرمایند.

دیدار رئیس اداره گاز شهرستان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.