» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس


پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

به گزارش روابط عمومى فرماندارى شهرستان پارسيان؛ مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان در آستانه بازگشائی مدارس و آغاز رسمی سال تحصیلی ١٤٠٢-١٤٠١ پیام تبریک ارسال نمودند.

متن پيام بدين شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

مهرماه نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش‌آموزان است.
با آغاز سال تحصیلی جدید، فصلی نو در علم و هنر این سرزمین اسلامی ورق می‌خورد؛ مدارس و آموزشگاه‌های علمی و تربیتی کشور جان تازه‌ای می‌گیرند و کودکان، نوجوانان و جوانان این سرزمین با شور و شوق دیدار تازه با معلمان و همکلاسی‌ها و کسب دانش، رهسپار میعادگاه.های علم و هنر می‌شوند.

در این ایام مبارک و به یمن شور و اشتیاق ملت بزرگ ایران اسلامی در ترسیم چشم اندازهای بلند دانش و معنویت و گام گذاشتن برای فتح قله‌های رفیع علم و فناوری، از دانش‌آموزان عزیز انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، برای رسیدن به بلندترین مدارج عالی علمی و معنوی و حرکت در مسیر وصول به مراتب متعالی حیات طیبه بکوشند.
اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس را به همه دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید گرامی به خصوص عزیزان فرهیخته شهرستان پارسيان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس‌های الهی و انسانی و گنجینه‌ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی است را گرامی می‌داریم.

        فرهنگ سالمى
فرماندار شهرستان پارسيان

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.