» » » پيام تبریک مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان به مناسبت آغاز هفته دولت


پيام تبریک مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان به مناسبت آغاز هفته دولت

پيام تبریک مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان به مناسبت آغاز هفته دولت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان؛ مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان همزمان با اولین روز از هفته دولت، در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دولت به ویژه شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر؛ هفته دولت را تبریک گفت.
 
 
متن پیام به این شرح است:
 
"بسم الله الرحمن الرحیم"

تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با گذشت بیش از چهل و سه سال، روز به روز عزت و اقتدار خود را مستحکم‌تر می‌کند، سرشار از تلاش‌ها و رشادت‌های بزرگ مردانی است که سیره و منش آنها، خدمت بی‌ادعا بود.

هفته دولت، یادآور شهادت مظلومانه فرزندان پاک باخته انقلاب، شهیدان عزیز رجایی و باهنر و فرصتی برای تجدید میثاق با این شهیدان والا مقام است دولتمردانی که با ایمان، تعهد و ساده زیستی، ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کردند و الگو و اسوه خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم فهیم و ایثارگر ایران اسلامی شدند.

بدون شک برای ادامه دادن راه این شهیدان والا مقام، وحدت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نقش مهمی داشته و در شرایط کنونی بیش از پیش نیازمند این نگاه برای پیشرفت روز افزون کشور هستیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر؛ هفته دولت را به همه کارگزاران و كارمندان متعهد و خدوم دولت به علی الخصوص  مدیران و کارمندان خدوم استان هرمزگان و شهرستان پارسیان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای امید آفرینی، رفع مشکلات مردم و تحقق آرمانهای بلند و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت  آیت الله امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


         فرهنگ سالمی
فرماندار شهرستان پارسيان

پيام تبریک مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان به مناسبت آغاز هفته دولت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.