» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت روز پزشک


پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسيان؛ مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام، شیخ الرئیس ابوعلی سینا، روز پزشک را به جامعه پزشکی جهادگر و پرتلاش ایران اسلامی به خصوص پزشکانی که در شهرستان پارسيان خدمت می‌کنند تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری اول شهریور به نام روز پزشک در زادروز بوعلی سینا پزشک و دانشمند برجسته ایرانی نشان از توجه و اهمیت این حرفه مقدس در  ایران دارد.

 بدون شک سلامت جسم و امنیت روحی جامعه، مرهون خدمات حیات بخش طبیبان و پزشکان فرهیخته‌ای است که در صف اول خدمت به مردم با همدلی، همکاری، صبر و ایثار خود، التیام بخش دردمندان و بیماران در سایه‌ی پر مهر حق تعالی حضور پر رنگ دارند.

 در چند سال اخير روز پزشک یادآور رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های پزشکان متعهدی است که در کارزار بیماری منحوس کرونا جامه خدمت پوشیدند و تلاش کردند رخت تندرستی به تن آسیب دیدگان و مبتلایان به کرونا کنند.

اینجانب فرا رسیدن این روز مبارک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می‌کنند به ویژه پزشکان فهیم و توانمند شهرستان پارسيان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تمام زحمت‌کشان این عرصه مقدس آرزوی توفیق روز افزون، بهروزی و سربلندی می‌نمایم.

          فرهنگ سالمى
فرماندار شهرستان پارسيان

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.