» » » نشست ماهانه فرماندار شهرستان پارسیان با خبرنگاران و اصحاب‌رسانه پارسیان


نشست ماهانه فرماندار شهرستان پارسیان با خبرنگاران و اصحاب‌رسانه پارسیان

نشست ماهانه فرماندار شهرستان پارسیان با خبرنگاران و اصحاب‌رسانه پارسیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، جمعی از اصحاب‌رسانه و خبرنگاران با حضور در فرمانداری با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمی، درخصوص دغدغه‌های اصحاب‌رسانه، هم‌افزایی و تعامل مسئولین ادارات و خبرنگاران و افزایش نشاط در فضای رسانه‌ای شهرستان بحث و گفتگو شد.

فرماندار شهرستان پارسیان در این نشست دوستانه و صمیمی، انتقاد منصفانه را حق رسانه دانست و افزود: برای ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه در شهرستان نیازمند نقد سالم و سازنده هستیم.

وی از خبرنگاران و اصحاب‌رسانه خواست با استفاده از خرد جمعی در کنار نقدهای منصفانه در مسائل مختلف راهکار منطقی نیز ارائه نمایند.

در پایان این دیدار، اصحاب‌رسانه و خبرنگاران فعال شهرستان پارسیان با تاکید بر اهمیت اصل‌ شفافیت و مردمی بودن یک مسئول و ارائه مدیریتی بر پایه علم و توجه به نیازهای جامعه، از طرف جامعه خبری و رسانه‌ای، از حضور پر رنگ در بین مردم، تلاش‌ها و عملکرد مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان به نیکی یاد کردند و اذعان داشتند: امر مهمی که می‌تواند مسئولی را موفق و جامعه را به پیشرفت سوق دهد، حفظ پشتوانه مردمی و همگامی مردم و مسئولین می‌باشد که پل ارتباطی این دو، رسانه‌ها هستند که از این ظرفیت اجتماعی تاثیرگذار، مهندس فرهنگ سالمی با رعایت اخلاق و قانون‌مداری در جهت منافع مردم به خوبی بهره گرفته است و حاصل این تعامل هم اکنون رضایت‌مندی عمومی مردم و رسانه‌ها از عملکرد وی در امور مختلف شهرستان می‌باشد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.