» » » دیدار فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با فرماندار پارسیان


دیدار فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با فرماندار پارسیان

دیدار فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با فرماندار پارسیان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان؛ سرهنگ صادقی فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع)، سرهنگ رنجبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان و جمعی از مسئولین با حضور در محل فرمانداری با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان دیدار کردند.

در این نشست درباره مسائل مختلف حوزه فعالیت این قرارگاه نظیر: برنامه‌های اجرای پروژه‌های آبرسانی، عمرانی، محرومیت‌زدایی، وام‌های اشتغال‌زایی و ... بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار پارسیان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال برادران ایثارگر و جهادی قرارگاه امام سجاد(ع) و ناحیه مقاومت بسیج پارسیان گفت: برادران عزیز سپاه با اینگونه حرکت‌های جهادی گام بزرگی در رفع محرومیت در اقصی نقاط کشور برداشتند و هم اکنون تمام دستگاه‌ها می‌بایست از این فرصت نهایت استفاده را نمایند و در کنار این عزیزان به مسئله مهم محرومیت زدایی بپردازند.
وی اضافه نمود: تعدادی روستا برای رفع محرومیت انتخاب شده‌اند لیکن باید با مشارکت همه دستگاه‌ها به بهترین نحو ممکن محرمیت‌زدایی صورت پذیرد.

مهندس فرهنگ سالمی در ادامه از بخشداران و دهیاران خواست که ضمن همراهی مضاعف با قرارگاه، تلاش کنند با هم‌افزایی میان  روستاهای دارای کمبود، مشکلات را حل کرده تا خدمت‌رسانی بتواند اثربخش‌تر باشد.

در پایان فرماندار شهرستان پارسیان از  حاج آقا ابراهیمی و خیرین گرانقدر و همچنین از توجه و حضور قرارگاه امام سجاد(ع) تشکر و قدردانی کرد و به نمایندگی از دستگاههای اجرایی، آمادگی آنان را جهت هرگونه اقدام عملیاتی اعلام کرد.

دیدار فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) با فرماندار پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.