» » » آئين توديع و معارفه رئيس اداره برق شهرستان پارسيان برگزار شد


آئين توديع و معارفه رئيس اداره برق شهرستان پارسيان برگزار شد

آئين توديع و معارفه رئيس اداره برق شهرستان پارسيان برگزار شد


در این آئین طى حكمى از سوى مهندس كريمى مدیرعامل شرکت توزیع نیروی بر‌ق استان هرمزگان، مسعود حيدرى به عنوان سرپرست جدید اداره برق شهرستان پارسيان منصوب و معارفه شد و از خدمات و زحمات آقای نصورى در این سمت تقدیر و تشکر گردید.

به گزارش روابط عمومى فرماندارى پارسيان؛ آيين  توديع و معارفه رئيس اداره برق شهرستان پارسيان با حضور مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان و مهندس ساعد پناه قائم مقام شركت توزيع برق هرمزگان و هئيت همراه در محل فرماندارى پارسيان برگزار شد.

مهندس ساعد پناه قائم مقام شركت توزيع برق با اشاره به آغاز ماه‌های گرم سال و لزوم مدیریت مصرف برق گفت: ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آقای نصوری، برای ادامه راه و شروع به خدمت جوان متخصص و مدبر آقای مسعود حیدری آرزوی موفیقت نمود. وی همچنین همه مشترکان برق اعم از ادارى، خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایرین را دعوت به صرفه‌جویی انرژی نمود تا پیک بار تابستان را با موفقیت و حداقل خاموشی سپری کنیم.

در ادامه مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان نیز ضمن ابراز تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جناب آقای نصوری و تبریک نائل آمدن ایشان به افتخار بازنشستگی، جهت ادامه مسیر خدمات رسانی آقای حیدری در حوزه برق  آرزوی توفیق و موفقیت نمود همچنین ایشان خواستار تسريع اتمام پروژه‌های نيمه تمام توسط شرکت توزیع نیروی برق شد و گفت: مسائل مرتبط با انرژی و سرمایه‌گذاری‌های این بخش بسیار وسیع است و همه باید با همت مضاعف در این را قدم برداریم.
فرماندار پارسيان بر لزوم رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات برق روستاى چاه شنبه تاکید کرد و گفت: اداره برق شهرستان نسبت به توسعه شبکه برق رسانی در روستاها، مرتفع نمودن مشکلات افت برق، جایگزین نمودن پایه‌های فرسوده در حریم جاده و رفع خسارات و مشکلات بوجود آمده در سیلهای سنوات گذشته می‌بایست اقدام جدی و با قید فوریت نماید.

فرماندار پارسيان در پایان بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید برق شهرستان با دستگاه‌های محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات موجود تاکید کرد.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.