» » » دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با فرماندار پارسيان


دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با فرماندار پارسيان

دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با فرماندار پارسيان

به گزارش روابط عمومى فرماندارى پارسيان؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با حضور در محل فرماندارى پارسيان با مهندس فرهنگ سالمى  فرماندار شهرستان پارسيان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار پارسيان گفت: شهرستان پارسيان با توجه به حضور نخبگان دانش‌آموز از ظرفیت‌های علمی خوبی برخوردار است و نباید از آن غفلت شود.

مهندس سالمى افزود: دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه پیام نور یک ظرفیت بزرگی است چرا که به عنوان یک دانشگاه فراگیر اثرگذار در بین شهرستان‌ها و استان‌ها و حتی دانشجویان توانمند و صنایع مطرح است.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌ها وظیفه سنگینی دارند و لازم است با بخش‌های مختلف جامعه و با اقشار جامعه، ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

فرماندار پارسيان بیان داشت: دانشگاهیان نباید صرفا به تدریس اکتفا نمایند چرا که تاثیرگذاری در همه حوزه‌ها، به خصوص حوزه‌های علمی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد از جمله رسالت دانشگاهیان است.

نماينده عالى دولت در شهرستان پارسيان گفت: دانشگاه و دانشجویان سرمایه‌های بزرگ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند و باید بیش از پیش به نقش خود در حوزه‌های مختلف عمل کنند.
سالمی در پایان افزود: بر خود لازم می‌دانم بصورت همه جانبه در خدمت حوزه دانش و دانشگاه‌ باشم و از این رو با تمام توان درخدمت شما عزیزان دانشگاهی هستم.

شایان ذکر است در این نشست در خصوص افزایش کمی و کیفی جذب دانشجو و افزایش تعداد رشته‌های آموزشی و انجام اقدامات دانش‌بنیان مذاکره شد.

دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با فرماندار پارسيان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.