» » » برگزاری جلسه شوراى آرد و نان شهرستان به ریاست فرماندار پارسیان


برگزاری جلسه شوراى آرد و نان شهرستان به ریاست فرماندار پارسیان

برگزاری جلسه شوراى آرد و نان شهرستان به ریاست فرماندار پارسیان

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان؛ جلسه شورای آرد و نان شهرستان با حضور مهندس فرهنگ سالمى فرماندار پارسيان، مدير تعزيرات حكومتى، مسئولین اماکن، ادارات بهداشت، اتحادیه نانوایان و مدير جهاد کشاورزی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان پارسيان با اشاره به اهمیت موضوع نان بر ارتقای کیفی سلامت نان و تعامل و اهتمام جدی بر نظارت کامل امور آرد و نان و رفع مشکلات و بازدید و نظارت تیم‌های بازرسی تاکید کرد و افزود: ادارات صمت، جهادكشاورزى، بهداشت و اتحادیه نانوایان شهرستان با نظارت دقیق و مستمر بر تامین و توزیع آرد جهت تولید نان با کیفیت و جلب رضایت آحاد مردم تلاش نمایند.

 

نماينده عالی دولت در شهرستان پارسيان نانوایی‌ها را یکی از مهمترین مشاغلی دانست که با سلامت مردم در ارتباط هستند و تاکید کرد: اهتمام ویژه برای رعایت ضوابط بهداشتی توسط نانوایی‌ها و همچنین نظارت دستگاه‌های یاد شده در این موضوع بسیار ضروری و حیاتی است و می‌بایست نانوایی‌هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق و با سایر نانوایی‌ها نیز برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

 

مهندس فرهنگ سالمى در پایان، عملکرد درست سیستم حمل و توزیع آرد یارانه‌ای را در چرخه تولید نان بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: در مسیر تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

 

در ادامه حضار به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

برگزاری جلسه شوراى آرد و نان شهرستان به ریاست فرماندار پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.