» » » در راستاى بازديدهاى هفتگى مهندس سالمى از مدارس شهرستان پارسيان؛ فرماندار پارسيان از چند مدرسه سطح شهرستان بازديد نمودند


در راستاى بازديدهاى هفتگى مهندس سالمى از مدارس شهرستان پارسيان؛ فرماندار پارسيان از چند مدرسه سطح شهرستان بازديد نمودند

در راستاى بازديدهاى هفتگى مهندس سالمى از مدارس شهرستان پارسيان؛

فرماندار پارسيان از چند مدرسه سطح شهرستان بازديد نمودند

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان؛ مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان به اتفاق مدیر و جمعى از مسئولين آموزش و پرورش پارسیان ضمن عرض خداقوت به مربيان عزیز؛ با حضور در مدارس عصمت، كريمى يردقاسمعالى و هنربخش زيارت از روند فعالیت مدارس، حضور دانش‌آموزان در مقاطع مختلف و نحوه بهره‌برداری از فضای آموزش حضوری  بازدید و اطلاع کسب کردند. 

 

فرماندار پارسيان با تاکید بر برنامه‌ریزی برای ساماندهی فضاهای آموزشی و بهداشتی مدارس گفت با وجود ویروس منحوس کرونا سازگاری با این شرایط از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.

 

وى در ادامه افزود: مساله مهم در ساخت مدارس اینکه موجب بوجود آمدن خیر و برکت در جامعه می‌شود که برای این مهم  نیاز اساسی، کمک خیرین مدرسه‌ساز به جامعه است.

 

مهندس سالمى جهت بازسازى مدرسه‌هاى فرسوده خواستار تشكيل جلسه با خيرين و متولیان شد و گفت: براى پيشرفت شهرستان بايد همه با هم هماهنگ باشيم.

 

مسعود مهرانى رئيس آموزش و پرورش شهرستان پارسيان نیز در این ديدار با بیان اینکه توسعه و پیشرفت با تعامل امکان‌پذیر است افزود: همه جناح‌ها و معلمان بايد پشتیبان مسئولان باشند تا شاهد پیشرفت و رشد متوازن در این شهرستان باشیم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.