» » » امام جمعه پارسيان با اشاره بر بازديدهاى فرماندار پارسيان؛ شرح نظام اسلامی این هست که دسترسى مسئولين براى مردم سهل و آسان باشد


امام جمعه پارسيان با اشاره بر بازديدهاى فرماندار پارسيان؛ شرح نظام اسلامی این هست که دسترسى مسئولين براى مردم سهل و آسان باشد

امام جمعه پارسيان با اشاره بر بازديدهاى فرماندار پارسيان؛ شرح نظام اسلامی این هست که دسترسى مسئولين براى مردم سهل و آسان باشد

 

به گزارش روابط عمومى فرماندارى پارسيان؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بارانى امام جمعه معزز شهرستان در نماز جمعه اين هفته با اشاره بر بازديدهاى مهندس فرهنگ سالمى فرماندار پارسيان و روساى ادارات گفت: اين حضورها ديدارها و بازديدها قطعا مفيد و سازنده خواهد بود. در شهرستان پارسيان هم مانند نقاط ديگر كشور اين امر مهم محقق شده است.

 

امام جمعه پارسيان افزود: فرماندار محترم و با انگيزه به همراهى مديران شهرستان بدون تشريفات با حضور در محلات و روستاهاى مخلتف و به مردم سركشى مي‌كنند و پيگير مشكلات آنان هستند كه اين امر مباركى است.

 

حجت الاسلام و المسلمین بارانى ادامه داد: در اين حضور ميدانى مشكلات، ظرفيت‌ها و فرصت‌ها را ببينند و فقط به اين ديدن هم اكتفا نكنند و پيگير رفع مشكلات و تقويت آن ظرفيت‌ها و فرصت‌ها باشند اين دو ضلع مهم مثلث مديريت و ضلع سوم به نتيجه رسيدن اين مطالبات مردم است.

 

 امام جمعه پارسيان ضمن تشكر از اين اقدام انقلابى فرماندار پارسيان پيشنهاد داد و گفت: دبيرخانه يا ستادى در مجموعه فرماندارى محترم براى پيگيرى و رصد و دنبال كردن اين مسائل داير شود و در فرصت‌هاى مناسب گزارش كارها را به اطلاع مردم برساند.

 

به عنوان مثال: ما به مردم بگویيم اين مشكلات را داشتيم پيگيرى هم انجام شده حالا به دلايلى اين پيگيرى‌ها به نتيجه علمى و اينجا فعلا مشكلاتى هست ولو اينكه مطالبات مردم محقق نشود. با مردم حرف بزنيم اگر اينگونه عمل بشود قطعا اميد در جامعه و در دل مردم ايجاد ميشود.

 

حاج آقا بارانى بازديدهای مسئولين را به عنوان نقطه قوت آنان عنوان كرد و گفت: مردم هم بايد احساس كنند اقدام خوب و انقلابى بازديدها و با رصدهاى ميدانى فرماندار مطالبات آنها پيگيرى و محقق مي‌شود لذا اين سفرها و بازديدها را بايد با نگاه مثبت به عنوان نقطه قوت مسئولين شهرستان قلمداد كرد.

 

خطيب نماز جمعه پارسيان ادامه داد: گاها مشاهده مي‌كنم بی‌انصافی مي‌شود و اگر از روى برخى اغراض ديگر باشد خلاف تقوا هست و اقدام خوب همه موظف هستند اين را تشويق كنند و اين نكته قوتى است و اميدوارم اين مردمى بودن ادامه دار و با برنامه باشد تا مردم ثمرات آن را مشاهده كنند.

 

 امام جمعه پارسيان خاطر نشان كرد و گفت: به مطالبه‌گران و مردمان شهر پارسيان عرض مي‌كنم امروز اتحاد و همدلى نياز اوليه پيشرفت و توسعه شهرستان و حفظ آرامش و همدلى در جامعه يک ضرورت مهم است.

امام جمعه پارسيان با اشاره بر بازديدهاى فرماندار پارسيان؛ شرح نظام اسلامی این هست که دسترسى مسئولين براى مردم سهل و آسان باشد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.