» » » ديدار فرماندار پارسيان با مديركل شيلات استان هرمزگان


ديدار فرماندار پارسيان با مديركل شيلات استان هرمزگان

ديدار فرماندار پارسيان با مديركل شيلات استان هرمزگان

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسيان، مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان با عبدالرسول دریایی مدير كل شيلات استان هرمزگان ديدار و درخصوص مسائل، مشکلات مرتبط با حوزه شيلات و آبزيان گفت و گو كرد.

 

در این دیدار عبدالرسول دریایی ظرفیت‌های شیلاتی را ظرفیتی مناسب جهت توسعه اشتغال و رونق تولید در شهرستان پارسیان خواند و تصریح کرد: فعالیت‌های شیلاتی می‌تواند مصداق خوبی برای تحقق شعار سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " باشد.

 

دریایی ضمن اعلام حمایت از سیاست‌گذاری‌های اجرایی توسعه اشتغال و افزایش تولید و رویکرد مردم محور جهت ایجاد اشتغال و درآمدزایی افزود: از تمام فعالیت‌های تولیدی و اشتغال‌زا و دانش‌بنیان به خوبی استقبال می‌کنیم.

 

 فرماندار پارسيان در ادامه به تشریح وضعیت شيلات و آبزيان شهرستان پرداخت و افزود: ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه و پرورش ابزیان شهرستان پارسيان وجود دارد و خواستار رفع موانع و مشکلات متقاضیان در خصوص اجرای طرح‌های اشتغالزا در شهرستان شد.

 

مهندس فرهنگ سالمی فرماندار پارسیان در ادامه گفت: بی‌شک با تداوم این فعالیت‌ها به ویژه با وجود تعامل و پیگیری و رفع موانع موجود، شاهد رشد و ارتقای حوزه شیلات شهرستان پارسیان در شاخص‌های تولید و اشتغال خواهیم بود.

 

گفتنى است مهندس سالمى فرماندار پارسيان خواستار ساماندهی صیادان غیر مجاز، جابجایی لنج‌های تجاری و ایجاد شهرک‌دریایی جدید در شهرستان شد.

ديدار فرماندار پارسيان با مديركل شيلات استان هرمزگان

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.