» » » مهندس فرهنگ سالمی، آمادگی شهرستان پارسیان در ارائه خدمات بهتر برای مسافران نوروزی ۱۴۰۱


مهندس فرهنگ سالمی، آمادگی شهرستان پارسیان در ارائه خدمات بهتر برای مسافران نوروزی ۱۴۰۱

مهندس فرهنگ سالمی، آمادگی شهرستان پارسیان در ارائه خدمات بهتر برای مسافران نوروزی ۱۴۰۱

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، دومین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به ریاست مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسیان و با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

 

 نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل، خواستار ایجاد تدابیر لازم در جهت خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی در شهرستان شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان تمام توان خود را در ارائه خدمات به مردم و مسافرین نوروز به کار گیرند.

 

فرماندار پارسیان ادامه داد: پارسیان از لحاظ داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی دارای شاخص‌های بالایی می‌باشد.

 

 سالمی بر لزوم هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه‌ها تاکید نمود و وظیفه تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر را در استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی بسیار خطیر توصیف کرد و بیان داشت: مسئولیت و کار هر دستگاهی در ایام نوروز باید توسط مسئولش مشخص شود تا دچار اختلاف نظرها یا گله‌مندی از هم نباشیم و بتوانیم خدمات خوبی به مسافران ارائه نماییم.

 

وی ابراز داشت: شهرستان پارسیان به لحاظ قرار گرفتن در محور ارتباطی به استان‌های همجوار به مرکز هرمزگان، قشم و کیش آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.

 

سالمی در پایان با بیان اینکه حضور گردشگران در ایام مختلف سال بویژه نوروز فرصتی برای تقویت کسب وکار بازار و رونق اقتصادی شهرستان است گفت: همه باید از این فرصت استفاده کنیم تا بتوانیم تصویر مناسبی از شهرستان در ذهن گردشگران عزیز ایجاد کنیم.

مهندس فرهنگ سالمی، آمادگی شهرستان پارسیان در ارائه خدمات بهتر برای مسافران نوروزی ۱۴۰۱

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.