» » » فرماندار پارسیان باید با فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم تلاش نمود


فرماندار پارسیان باید با فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم تلاش نمود

اعضای اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف به اتفاق رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رییس جهاد کشاورزی شهرستان پارسیان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان دیدار و به گفتگو پرداختند

 

فرماندار پارسیان در این دیدار گفت: باید با فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم تلاش نمود که این امر بایستی از اهداف اتاق اصناف شهرستان قرار گیرد.

 

فرهنگ سالمی در این دیدار  گفت: تعادل و تنظیم بازار یکی از وظایف اتاق اصناف، اداره صمت و جهاد کشاورزی بوده و حمایت دستگاههای مختلف شهرستان پشتوانه قوی برای اصناف شهرستان می‌باشد.

 

وی رمز پیشبرد اقتصادی مطلوب شهرستان را تعامل و همفکری دستگاه‌های اجرایی و اصناف دانست و تاکید نمود: اتاق اصناف سعی نماید تا با نظارت دقیقتر بر عملکرد اصناف و کنترل قیمتها به کسب و کارها کمک نماید.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان در راستای حفظ حقوق شهروندی و نظارت بر قیمتها و همچنین نرخ گذاری در ایام نوروز تاکید کرد.

 

در این نشست، اعضای اتاق اصناف و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به بیان مشکلات و چالش‌های اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان پرداختند و مساعدت و  راهنمایی فرماندار شهرستان را در حل مشکلات و موانع پیش روی کسبه و بازاریان این منطقه خواستار شدند.

 

و در پایان مهندس سالمی تاکید نمود همواره از ایده‌های جدید و فعالیتهای دانش بنیان حمایت نموده و آمادگی کامل دارد هر گونه اقدام و مساعدتی جهت اجرای پروژه‌های کشاورزی و شیلات  توسط سرمایه‌گذاران و کارآفرینان عزیز را انجام دهد.

 

همچنین تاکید نمود اراضی واگذار شده و پروژه‌هایی که در گذشته امکانات و تسهیلاتی دریافت نمودند و نیمه کاره رها شده و یا اقدام موثری روی آنان صورت نگرفته سریعا تعیین تکلیف گردند.

فرماندار پارسیان باید با فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم تلاش نمود

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.