» » » مقام اول شورای ذکات شهرستان پارسیان در استان هرمزگان


مقام اول شورای ذکات شهرستان پارسیان در استان هرمزگان

مقام اول شورای ذکات شهرستان پارسیان در استان هرمزگان

 

دیدار فرماندار شهرستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارسیان

 

کار در کمیته امداد در کنار سختی، شیرینی هایی دارد و آن نشاندن لبخند رضایت بر چهره محرومان است، چرا که شنیدن دغدغه ها و مشکلات، و لمس محرومیت کار بسیار با اهمیتی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارسیان با مهندس رضاپور فرماندار شهرستان در محل فرمانداری دیدار نمود.

 

 در این دیدار فرماندار شهرستان پارسیان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خیرین نیک اندیش، گفت: زحمات و خدمات کمیته امداد به عنوان نهادی که رسالت اصلی آن حمایت از قشر مستضعف و نیازمند است بر کسی پوشیده نیست چرا که دلیل اصلی تاسیس این نهاد نیز همین است‌.

 

 رضاپور با بیان اینکه یکی از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی رسیدگی به اقشار محروم و مستضعف جامعه است، ادامه داد: کمیته امداد در این راستا رسالت مهمی دارد که البته این نهاد گام های بلندی را برداشته و در طول چند سال گذشته اقدامات آن ها نمود بهتری داشته است.

 

 فرماندار پارسیان افزود: توانمند سازی جامعه هدف کمیته امداد باید در دستور کار کمیته امداد باشد تا ظرفیت مددجویان برای اقتصاد مولد کشور کمک گرفت.

 

 وی گفت: یکی دیگر از دغدغه های دستگاه های اجرایی، مقابله و کاهش روند رو به رشد آسیب های اجتماعی است؛ لذا هر دستگاه به فراخور توان و جامعه هدف باید برنامه ریزی و فعالیت کند.

 

در ادامه گزارشی از عملکرد و اقدامات کمیته امداد امام خمینی ره در شهرستان پارسیان توسط آقای مهندس مهدی ناصری رئیس اداره مربوطه ارائه گردید و همچنین عنوان نمودند که شهرستان پارسیان در حوزه ذکات مقام اول در جذب ذکات در هرمزگان معرفی شده است

مقام اول شورای ذکات شهرستان پارسیان در استان هرمزگان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.