» » » فرمانده منطقه چهارم ندسا: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی بین المللی است/ اداره امور کشور را باید به جوانان بسپاریم


فرمانده منطقه چهارم ندسا: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی بین المللی است/ اداره امور کشور را باید به جوانان بسپاریم

فرمانده منطقه چهارم ندسا: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی بین المللی است/ اداره امور کشور را باید به جوانان بسپاریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، همایش نقش علما در دوران دفاع مقدس با حضور  سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم ندسا و مهندس رضاپور فرماندار پارسیان و با حضور حاج آقا بارانی امام جمعه شهرستان، شیخ احمد خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان و با حضور اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرائی،بسیجیان ،آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به مناسب هفته دفاع مقدس در سالن ۹ دی شهر پارسیان برگزار گردید.


سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را یک حادثه تاریخی بین المللی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس اگر خوب تبیین شود مانند یک معدن پر ذخیره ای است که وقتی رگه هایی از آن برداشت شود فکر می کنیم تمام شده ولی ادامه پیدا می‌کند رگه های جدید دیگری یافت می شود و دفاع مقدس ما این چنین است و تمامی ندارد.


وی، با بیان اینکه دفاع مقدس باید هر روز در اخلاق فردی ما و در اخلاق و رفتار اجتماعی و محیط کاری ما جاری شود، تاکید کرد: برای امنیت و آرامش خودمان بهای سنگینی پرداخت کرده ایم، یک عده از جوانان پرشور و با نشاط وارد جبهه که می شدند، دانشگاه جنگ این جوانان را می ساخت به شکلی که فضای جبهه را فضایی خاص می دیدند.


فرمانده منطقه چهارم ندسا، آدمهایی که وارد جبهه شدند و در دانشگاه امام(ره) حضور یافتند نمونه هایی همچون شهید سردار سلیمانی، باکری و ... پرورش یافتند و آنها انسانهای خارق العاده نبودند بلکه در دانشگاه امام(ره) تعلیم دیده بودند.


سردار روانکار، به نقش جوانان در جنگ اشاره و عنوان کرد: مدیریت جنگ را جوانان بر عهده داشتند یک عده ای اما امروز هستند که برخی وقایع را نمی‌بینند، اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر اداره امور به جوانان را دارند چرا کسی‌ نمی شنود و سرلوحه قرار‌ نمی دهد.

لازم به ذکر است در این مراسم از آزادگان دوران دفاع مقدس و همچنین رزمندگان و خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آورده شد

فرمانده منطقه چهارم ندسا: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی بین المللی است/ اداره امور کشور را باید به جوانان بسپاریم

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.