» » » فرماندار پارسیان خبرداد؛ افتتاح ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت


فرماندار پارسیان خبرداد؛ افتتاح ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت

فرماندار پارسیان خبرداد؛
افتتاح ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت

رضاپور از افتتاح و بهره برداری از ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در شهرستان پارسیان خبر داد.

« مجتبی رضاپور »، فرماندار پارسیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در بخش های مختلف عمران شهری وروستایی،آموزش،کشاورزی، برق، آب، ورزش و جوانان، صنعت، رفاه و تامین اجتماعی و بنادر و دریانوردی افتتاح و به بهره برداری می رسد.


وی افزود: با بهره‌برداری از این ۳۳ پروژه، برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار پارسیان در ادامه به مهمترین پروژه های قابل افتتاح در  هفته دولت اشاره کرد و گفت: احداث گلخانه میزان ۵ هکتار، اجرای آبیاری تحت فشار ۱۲۰ هکتار ، پارک دولت شهر پارسیان، آسفالت معابر شهر پارسیان ،دبیرستان ۱۲ کلاسه فاطمیه پارسیان، پروژه های شرکت توزیع برق، دبیرستان ۶ کلاسه فومستان، بهره برداری آسفالت شهرک زرین دشت،کارگاه محصولات بتن مسلح پیش ساخته، دبستان ۱۰ کلاسه شهرکوشکنار، مدرسه خیریه بوچیر و مدرسه برد خردو و فاز اول کانال هدایت سیل و معابر شهر کوشکنار، اجرای دیوار سنگی آبراه شهر دشتی، اجرای اینترلاک شهر دشتی، در هفته دولت به بهره برداری و تقدیم مردم شهرستان پارسیان خواهد شد.


رضاپور گفت: یکی از مهمترین پروژه‌های این هفته که با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید، پروژه احداث اسکله شناور بندر شیوء با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر است که موجب رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان و ایجاد فرصت های شغلی متعدد خواهد شد.


وی در ادامه از افتتاح مسکن مددجو و تکمیل چمن مصنوعی روستای غورزه و احداث جاده بین مزارع خبر داد و افزود: افتتاح پارک محله ای و آسفالت کوچه و معابر، تعویض خط انتقال و شبکه توزیع روستای دمتیر شمالی و خلف،روشنایی ورودی روستای فومستان و کلنگ زنی ساختمان آزمایشگاه و خانه بهداشت باغستان از دیگر برنامه‌های افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت در شهرستان پارسیان است.


فرماندار پارسیان در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انعکاس خدمات دولت به مردم موجب تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه خواهد شد و در 42 سالگی انقلاب اسلامی باید تلاش شود تا نسل جوان را با اهداف و آرمانهای نظام اسلامی بیشتر آشنا کرد.

 
رضاپور تصریح کرد: دشمن در حال حاضر در پی کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این چهل‌ و دو سال، جمعیت کشور و مطالبات مردم چندین برابر افزایش یافته و همچنین سطح بینش و مطالبات مردم هم بیشتر شده است، بنابراین شرایط با گذشته تفاوت کرده و این مساله باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 
وی در پایان گفت: دولت با تمام قوا و توان خود برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کند و قطعا با مشارکت مردم به عنوان پشتوانه حاکمیت می‌تواند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد

فرماندار پارسیان خبرداد؛  افتتاح ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال در هفته دولت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.