» » » رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: کلنگزنی پروژه احداث مخزن آب روستای چاه شنبه در ارتفاعات شهرستان پارسیان


رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: کلنگزنی پروژه احداث مخزن آب روستای چاه شنبه در ارتفاعات شهرستان پارسیان

رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: کلنگزنی پروژه احداث مخزن آب روستای چاه شنبه در ارتفاعات شهرستان پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان،  مهندس رضاپور فرماندار پارسیان به اتفاق معاون عمرانی فرمانداری و رئیس جهاد کشاورزی پروژه احداث مخزن آب را کلنگزنی و با عشایر و مردم شریف روستای چاه شنبه دیدار نمودند.

 

فرماندار پارسیان ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) گفت: هدف از اجرای پروژه آبرسانی به روستای سرکوه شنبه استفاده از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و سلامت خانوار عشایر و دسترسی آسان به آب از مخزن آبی است .

 

رضاپور با اشاره به موقعیت جغرافیایی روستای چاه شنبه گفت: از لحاظ جعرافیایی و آب و هوای این روستا جز شمال شهرستان پارسیان می باشد که در زمستان و تابستان جایگاه گردشگری برای مردم است و باید امنیت جانی و مالی را برای عشایر تامین کرد.

 

مهندس رضاپور در ادامه با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص مراتع دامداران روستا و عشایر، بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته چندین هکتار از مراتع به دامداران برگشت داده شده است که در همین راستا بنیاد مسکن پارسیان۲۰ هکتار زمین جهت استفاده جوانان به روستا الحاق کرده است.

 

وی با اشاره به برق رسانی به عشایر گفت: یکی از اولویت های اصلی اینجانب برق رسانی از شبکه سراسری به این نقطه از استان هرمزگان می باشد که امیدوارم در آینده نزدیک این مهم هم محقق بشود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان درادامه تصریح نمود: در هفته اول ورود بنده به شهرستان پارسیان اولین جلسه شورای اداری را در محل چاه شنبه برگزار نمودم و مصوباتی بهمراه داشت که تا کنون چندین مصوبات عملی شده است.

 

فرماندار پارسیان در پایان ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی مهندس دلدار رئیس جهاد کشاورزی پارسیان ،گفت: کلنگ زنی مخزن بتنی به ظرفیت ۱۰۰مترمکعب درمنطقه عشایری چاه شنبه با اعتباری بالغ بر۳۵۰میلیون تومان ازمحل اعتبارات ملی سازمان امورعشایر تامین شده است علاوه براحداث مخزن راه دسترسی به طول ۳۰۰متر واحداث شبکه آبرسانی ولوله گذاری به طول ۱۵۰۰متر انجام خواهد شد

 

لازم بذکر است روستای عشایری چاه شنبه دارای ۴۴خانوار وبا جمعیت ۱۶۰نفر درضلع شمالی شهرپارسیان واقع شده است وتعداد دام موجود ۶۰۰۰راس دام سبک میباشد

رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: کلنگزنی پروژه احداث مخزن آب روستای چاه شنبه در ارتفاعات شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.