» » » فرماندار پارسیان، مجازات کیفری در انتظار افراد بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی در «پارسیان»


فرماندار پارسیان، مجازات کیفری در انتظار افراد بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی در «پارسیان»

فرماندار پارسیان، مجازات کیفری در انتظار افراد بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی در «پارسیان»

 

فرماندار پارسیان گفت: کسانی که به توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند و باعث خسارات جانی و مالی برای شهروندان بوجود بیارود طبق قانون به حبس و جزایی نقدی و ‌دیه محکوم خواهد شد.

 

مجازات کیفری در انتظار افراد بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی در «پارسیان»

 

مجتبی رضاپور سردره صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار کرد: با توجه به اینکه برگزاری مراسمات و تجمعات عامل اصلی انتشار بیماری کرونا در هرمزگان است، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عقد ، ختم، دوره همی‌ها و تفریح در ساحل و مهمانی‌ها خانوادگی و دوستانه در شهرستان پارسیان با تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا ممنوع است.

 

وی در ادامه افزود: در این زمینه نمونه‌هایی وجود داشته که یک نفر با حضور در یک مجلس عروسی و دوره همی دوستانه برگزار شده، موجب ابتلای چندین نفر به ویروس کرونا شده و از میان این افراد نیز چندین نفر بر اثر بیماری کرونا در بیمارستان بستری و همچنین تعدادی هم در منزل خود قرنطینه و تعدادی هم به توصیه ها بی توجه در در مجامع عمومی گشت و گذار می‌کنند.

 

فرماندار پارسیان گفت: کسانی که به توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند و خسارات جانی و مالی را برای شهروندان بوجود آورند، طبق قانون به حبس و جزایی نقدی و ‌دیه محکوم خواهد شد.

 

رضاپور عنوان کرد: مردم شهرستان باید توجه داشته باشند که اگر اصول فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در همه اماکن عمومی و خدماتی و اداری به خوبی رعایت نشود شهرستان ما هم مثل شهرهای دیگر استان که موج شیوع بیماری کرونا روز به روز درحال افزایش است مواجه خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: در تمامی ادارات و واحدهای صنعتی و تولیدی، اصناف و صنوف مختلف شهرستان پارسیان استفاده از ماسک الزامی است و در این زمینه نظارت‌های گسترده به‌ویژه توسط بازرسین بسیج و پرسنل ادارات و شبکه بهداشت صورت می‌گیرد و با تخلفات برخورد خواهد شد.

 

رئیس شورای اداری پارسیان ابراز داشت: باید نیروی انتظامی تذکرات جدی و لازم را در این موارد اعلام و با نظارت جدی از برگزاری مراسمات عروسی و تجمعات در اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها جلوگیری کند.

 

رضاپور عنوان کرد: مردم پارسیان در صورت مشاهده این مراسمات به مسئولین ادارات و اعضای ستاد مبارزه با کرونا و نیروی انتظامی اطلاع دهند و همچنین در روستاها دهیاران باید در این زمینه نظارت‌های گسترده و جدی تری داشته باشد و بخشداران نیز به‌طور جدی در این خصوص ممنوعیت را اعمال و نظارت شبانه روزی داشته باشند.

 

انتهای پیام/3264

فرماندار پارسیان، مجازات کیفری در انتظار افراد بی‌توجه به توصیه‌های بهداشتی در «پارسیان»

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.