» » » توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی پارسیان به همت خیرین متعهد برادران رستمانی


توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی پارسیان به همت خیرین متعهد برادران رستمانی

توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی پارسیان به همت خیرین متعهد برادران رستمانی

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، جلسه ای با عنوان توسعه فضای فیزیکی بیمارستان رستمانی ، به ریاست مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان و با حضور دکتر نصوری و جناب محمودی عضو هیئت امنای بیمارستان رستمانی و نمایندگان خیرین ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان رستمانی در دفتر فرماندار برگزار گردید .

 

مهندس مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان ، ضمن تشکر و قدردانی از حضور فعال خیرین در عرصه های مختلف و توجه ویژه به حوزه سلامت جامعه ، بیان داشت : میبایست شان و کرامت خیرین در سطح جامعه حفظ شود و ما نیز آمادگی خود را در خدمت به خیرین اعلام میداریم  .

 

دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان بیان داشت : با توجه به رشد جمعیت در شهرستان و کمبود فضای فیزیکی بخش های بیمارستان رستمانی ، نیاز مبرم به توسعه بخش های بیمارستان و احداث کلینیک تخصصی داریم که این امر با مشارکت فعال خیرین سلامت و حمایتهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امکان پذیر میباشد .

 

در ادامه نمایندگان خیرین عنوان کردند در صورتیکه مجوزهای مربوطه از دانشگاه علوم پزشکی در خصوص ساخت و ساز ها صادر شود امادگی خود را در خصوص توسعه بیمارستان اعلام میکنیم .

 

سپس در این جلسه مصوب شد : ابتدا به ترتیب اولویت بندی ، توسعه بخش های CCUوICU در دستور کار قرار گیرد و در ادامه کلینیک تخصصی بیمارستان رستمانی پارسیان به همت خیرین متعهد و دلسوز برادران رستمانی در بیمارستان احداث شود .

توسعه فیزیکی بیمارستان رستمانی پارسیان به همت خیرین متعهد برادران رستمانی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.