» » » * مهندس رضاپور فرماندار پارسیان، با حمايت هاي دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان بدنبال بازسازي خسارت ها در تمامي حوزه ها خواهيم رفت*


* مهندس رضاپور فرماندار پارسیان، با حمايت هاي دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان بدنبال بازسازي خسارت ها در تمامي حوزه ها خواهيم رفت*

* مهندس رضاپور فرماندار پارسیان، با حمايت هاي دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان بدنبال بازسازي خسارت ها در تمامي حوزه ها خواهيم رفت*

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، جلسه ستاد مدیریت بحران به ریاست مهندس رضاپور و با حضور دکتر میرزاد مدیرکل حوزه استاندار و با حضور مسئولین ادارات و ستاد بحران در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به اینکه تمام تجهیزات دستگاه های دولتی و پیمانکاران و افراد شخصی در اختیار مدیریت ستاد بحران بود و در اختیار مدیران خدمات رسان داده شده بود ،گفت :بیشتر نقاط شهرستان آب و برق وصل شده ومحورهای باز گشایی شده و خطوط تلفن ثابت وهمراه برقرار شده و به حالت عادی برگشته است.

 

مهندس رضاپور در ادامه با اشاره به شدت بارندگی و سیل تلفات جاني نداشتيم،گفت:اولويت اول ستاد بحران  جلوگيري از هر گونه تلفات يا خسارت جاني بود که خوشبختانه با مدیریت به خیر گذشت و امیدوارم با همکاری مردم و مسئولین در كنار يكديگر در جهت باز آفريني و توسعه شهرستان را پيش بگيريم.

 

رئیس ستاد مدیریت بحران پارسیان افزود :  تمامي دستگاه ها بخش دولتي و خصوصي در سطح شهرستان تقسیم بندی و در اختيار  مدیران دستگاههاي اجرای و اعضای ستاد بحران قرار داده شد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان ، در جهت تسريع خدمات از جمله آب و برق در كوتاه ترين زمان ممكن با وجود ارتباط محدود، بیان نمود: با توجه به اینکه ارتباط تلفن همراه قطع شده بود توانسته ایم از طریق تلفن های بی سیم بحران را مدیریت و در کمتر از ۱۰ ساعت آب را به منازل مردم برسانیم و امیدواریم با تلاش نیروهای خدمات رسان تمام روستاها قطعی آب برطرف شود.

 

فرماندار پارسیان در ادامه با اشاره به جلسه چهار روز گذشته ستاد مدیریت بحران قبل از سیل جهت آمادگي کامل دستگاه عنوان داشت: با تلاش اعضای و مصوبه ستاد بحران تمام امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین نهادهای دولتی و شخصی در اختیار مدیریت بحران قرار گرفت.

 

وی تصریح نمود: تلاش شبانه روزي دستگاه هاي خدمات رسان قابل تقدیر است ولی بايد ضعف ها بررسي شود و برطرف گردد و مطمنا" اين پايان كار نخواهد بود و تلاش ما برای ارائه خدمات تا قبل از سيل صورت میگیرد.

 

فرماندار پارسیان گفت : ما بايد بدنبال اين باشيم كه ضعف ها بخصوص در مسير آبراه ها پوشش بديم و تمام تلاشمان در جهت برقراري نظم و برنامه گام برداریم.

 

مهندس رضاپور تاکید داشت:بايد زيرساخت های آسيب ديده به گونه ی تعمير يا پروژه جديد بگونه اي شروع كه تمام جوانب سيل امروز در نظر گرفته شود تا هم مردم و هم آيندگان دچار مشكل نشوند.

 

فرماندار پارسیان در پایان با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان بعنوان یکی از شهرهای پر بارش کشور معرفی شد گفت : در گذشته در یک سال ۹۰میلیمتر بارندگی داشته ایم ولی در دو روز ۲۱۳ میلیمتر و در طول ٤ ساعت ١٠٢ ميليمتربارندگی داشتیم که بدون کانال هدایت سیل توانستیم سیل را مدیریت کنیم و خسارات جانی نداشته باشیم.

 

 

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارسیان  از مردم شريف شهرستان پارسیان که با صبوری ما را در این بحران یاری کردند تشکر و قدردانی نمود و بیان داشت: از ائمه جمعه و فرماندهی بسیج سپاه پارسیان و نیروهای امنیتی و از کلیه اعضا ستاد بحران ،شهرداری،بخشداری و دهیاریها،شورای شهر و روستا ،مدیریت و پرسنل شرکت عمران ساحل و نیروهای پر تلاش بسیجی و فرماندهی و پرسنل ناویپ ۴۱۲ ذالفقار،پیمانکاران و واحدهای تولیدی شن و ماسه که در جریان وقوع بحران همکاری فراوانی را داشته اندوتمامی امکانات و تجهیزات را در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دادندنهایت تشکر وقدر دانی را دارم.

 

* مهندس رضاپور فرماندار پارسیان، با حمايت هاي دکتر همتی استاندار معزز هرمزگان بدنبال بازسازي خسارت ها در تمامي حوزه ها خواهيم رفت*

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.