» » » مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :اوقات فراغت باید در جهت کشف استعداد ها قرار بگیرد


مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :اوقات فراغت باید در جهت کشف استعداد ها قرار بگیرد

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :اوقات فراغت باید در جهت کشف استعداد ها قرار بگیرد

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت به ریاست مهندس رضا پور فرماندار پارسیان و با حضور مهندس قنبرزادگان دبیر جلسه و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

فرماندار پارسیان در ابتدای این جلسه از همه دستگاههای که به اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان شهرستان اهمیت دادند تشکر ویژه ای کرد وافزود : اوقات فراغت باید در جهت کشف استعداد ها قرار بگیرد.

 

مهندس رضاپور  در ادامه گفت : تعداد دانش آموز 3021نفر در سامانه اوقات فراغت ثبت که در قالب ۲۱ پایگاه درکارهای فرهنگی هنری ورزشی قرآن وعترت در سطح شهرستان فعالیت نمودند.

 

وی با اشاره به اینکه حل مسائل و مشکلات جوانان دغدغه اصلی مسئولان است ، بیان داشت :شکوفایی استعدادها و استفاده بهینه از توانایی آنان باید در اهم امور مورد توجه مسئولین قرار گیرد تا بتوانیم از ظرفیت جوانان مستعد شهرستان به خوبی بهره برد.

 

رضاپور اظهار داشت: پر کردن اوقات فراغت جوانان، اهمیت خاصی دارد چرا که این کار در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی می‌تواند داشته باشد.

 

 فرماندار پارسیان مهمترین هدف ستاد ساماندهی امور جوانان، سیاست گذاری، تصمیم گیری و نظارت بر حوزه جوانان است وباید جوانان را به سمت توانمندی و شکوفایی سوق دهیم و مسائل و مشکلات اصلی آنها را رفع نماییم.

 

لازم ذکر است در پایان از مربیان ورزشی و مدیران مدارس و که در خصوص ساماندهی اوقات فراغات تلاش کردند از طرف فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش تجلیل بعمل آوردند .

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان :اوقات فراغت باید در جهت کشف استعداد ها قرار بگیرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.