» » » حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در جشن شکوفه های


حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در جشن شکوفه های

حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در جشن شکوفه های

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان در جشن روز شکوفه ها و کلاس اولی ها در مدارس در حاج علی عباس شهر دشتی حضور یافته و بازگشایی مدارس را به دانش آموزان و معلمان تبریک گفت.

 

فرماندار  پارسیان ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و جانفشانیهای رزمندگان این مرزو بوم بوده و همه ما در خصوص حفظ و صیانت از ارزشهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید انقلاب مسئول هستیم.

 

مهندس رضاپور در حاشیه این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به دانش آموزان و معلمان و با بیان اینکه  خاطرات روز اول دبستان برای همیشه در ذهن دانش آموز خواهد ماند به دانش آموزان توصیه نمود تا قدر والدین خودر ا که رفاه و آسایش را برای آنها فراهم نموده اند بدانند و با خوب درس خواندن سبب کسب رضایت والدین خود شوند.

 

فرماندار پارسیان در ادمه افزود:

تربیت صحیح نیروی انسانی سرمایه گذاری برای آینده جامعه است و توسعه بدون این مهم محقق نخواهد شد.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان گفت: با فراهم نمودن شرایط و محیطی آرام  برای فرزندان خود نظم ،انضباط و وظیفه شناسی را از هم اکنون به بچه ها یاد داده تا شاهد رشد انسانهایی مفید ،کارآمد و مسئولیت پذیر در جامعه باشیم.

 

مهندس رضاپور در پایان با اشاره به  نقش خانواده ها در تربیت نیروی انسانی در جامعه تصریح کرد: والدین اگر به آینده فرزندان خود علاقه مند هستند باید نقش خود را در تربیت درست ایفا و با کمک به آموزش و پرورش حلقه تربیتی را تکمیل و آینده فرزندان خود و جامعه را تضمین کنند.

حضور مهندس رضاپور فرماندار پارسیان در جشن شکوفه های

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.