» » » پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت عید سعید فطر


پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ،پیام تبریک مهندس رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان به مناسبت عیدسعیدفطر متن پیام بدین شرح است :

پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت عید سعید فطر

 


بسم تعالی

خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستان کبریاییش سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم.

خداوندا تو را شاکریم که یک ماه ما را میهمان کردی و این اجازه را بما دادی تا سحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم و درد دلمان را با تو بازگو کنیم.

اما عید فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان بویژه شما مردم شریف و مؤمن شهرستان پارسیان و با امید قبولی طاعات و عبادات این خجسته ماه بویژه لیالی متبرک قدر، فرارسیدن بشارت و رحمت خداوندی، عید سعید فطر را که حاصل یک ماه بندگی و اوج عبودیت است را تبریک  عرض می کنم وامیدوارم  خداوند به ما توفیق دهد تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماهه خود را درماه رمضان از این به بعد حفظ کنیم.

         مجتبی رضاپور
فرماندار شهرستان پارسیان


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.