» » » دکتر میرزاد فرماندار شهرستان پارسیان : با همکاری و همراهی شورای تامین و مردم شریف پارسیان امنیت کامل در شهرستان برقرار است


دکتر میرزاد فرماندار شهرستان پارسیان : با همکاری و همراهی شورای تامین و مردم شریف پارسیان امنیت کامل در شهرستان برقرار است

دکتر میرزاد فرماندار شهرستان پارسیان : با همکاری و همراهی شورای تامین و مردم شریف پارسیان امنیت کامل در شهرستان برقرار است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان ، دیدار جناب سرهنگ سجادی جانشین فرماندهی دریابانی استان با دکتر میرزاد فرماندار پارسیان در محل فرمانداری برگزار گردید .

 

فرماندار پارسیان در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت : امنیت امروز کشور را ناشی از احساس وظیفه و هوشیاری نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی می باشد و در همین راستا مسئولیت نیروهای دریابانی بسیار مهم است و کنترل مرزهای دریایی و مبارزه با قاچاق  برعهده اش می باشد .

 

دکتر میرزاد در ادامه این دیدار ، کنترل شناورها ، کنترل ترددهای غیرمجاز و مبارزه با قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر را از جمله فعالیت های دریابانی در شهرستان عنوان کرد و گفت : :اگر در دریا امنیتی وجود نداشته باشد کشور از نظر اقتصادی با بحران قاچاق و از نظر سیاسی با تخریب بین المللی مواجه می شود.

 

 رئیس شورای تامین شهرستان پارسیان افزود : امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروهای امنیتی و نظامی در کنار سایر نیروهای مسلح  ، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

 

فرماندار پارسیان گفت: امنیت یک مقوله اجتماعی است و مردم تولید کننده امنیت و نیروی های نظامی و انتظامی محافظ این امنیت هستند و در همین راستا ارتقا سطح عملیاتی و تامین تجهیزات و امکانات برای انجام ماموریتها محوله سازمانی برای حفظ امنیت از ضروریات میباشد .

 

دکتر میرزاد نماینده عالی دولت در پایان بیان داشت : با همکاری و همراهی شورای تامین و مردم شریف پارسیان امنیت کامل در شهرستان برقرار است و تحقق این امر مهم با تلاش همگان بوده است.

دکتر میرزاد فرماندار شهرستان پارسیان : با همکاری و همراهی شورای تامین و مردم شریف پارسیان امنیت کامل در شهرستان برقرار است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.