» » فرماندار پارسیان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار


فرماندار پارسیان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار

 

فرماندار پارسیان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار

 

 

 

فرماندار پارسیان در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار

 

توسعه و پیشرفت در یک فضای آرام و بدون تنش امکان پذیر است و هیچ پیشرفتی در سایه نفاق اتفاق نمی افتد/خوشبختانه امروز با همدلی تمامی مسئولین شهرستانی و فعالیت اصحاب رسانه، فضای آرامی در شهرستان پارسیان حاکم بوده و شرایط مناسبی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد/برای ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه در شهرستان نیازمند نقد سالم و سازنده هستیم.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان،به مناسبت روز خبرنگار،امروز یکشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ ، آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور عبدالرضا شیبانی،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسيان و جمعی از خبرنگاران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

در ابتدای این نشست مهندس اصغر هاشمی،فرماندار پارسیان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی اظهارداشت: توسعه و پیشرفت در یک فضای آرام و بدون تنش امکان پذیر است و هیچ پیشرفتی در سایه نفاق اتفاق نمی افتد.

 

وی افزود:خوشبختانه امروز با همدلی تمامی مسئولین شهرستانی و فعالیت خبرنگاران و اصحاب رسانه، فضای آرامی در شهرستان پارسیان حاکم بوده و شرایط مناسبی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد.

 

مهندس هاشمی با اشاره به اینکه برای ارتقاء کیفیت خدمات قابل ارائه در شهرستان نیازمند نقد سالم و سازنده هستیم اظهار داشت:شما مشکلات مردم را مطالبه کنید من هم به عنوان نماینده عالی دولت در حد وسع و توانم تلاش خواهم کرد این مشکلات را تا حصول نتیجه پیگیری کنم.

 

فرماندار شهرستان پارسيان در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده نظیر اصلاح پل چک چک،اوردن نمایندگان ادارات میراث فرهنگی،اوقاف و تعذیرات،پیگیری تعهدات صنایع انرژی بر و... در مدت کوتاه شش ماهه بیان داشت:میراث دار اشتباهات گذشتگان هستم ولی دنبال مقصر نیستم و با تمام توان و با خلوص نیت تلاش خواهم کرد گره ای از مشکلات این شهرستان را رفع نمایم.* *در ادامه خبرنگاران حاضر در نشست، به بیان نکته نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.*

 

در پایان این مراسم از تلاش های خبرنگاران وفعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان پارسیان با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.