» » دیدار فرماندار شهرستان پارسيان با امام جمعه معزز شهرستان به مناسبت سال نو


دیدار فرماندار شهرستان پارسيان با امام جمعه معزز شهرستان به مناسبت سال نو

مهندس اصغر هاشمی، فرماندار شهرستان پارسيان با حجت الاسلام و المسلمین بارانی، امام جمعه معزز و محبوب شهرستان به مناسبت سال نو دیدار و گفتگو کردند


به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسيان،در اولين روز از سال جديد(شنبه،پنجم فروردین ماه) مهندس اصغر هاشمی،فرماندار پارسيان به همراه مجید بنایی زاده مسئول حراست این فرمانداری با حجت الاسلام و المسلمین بارانى امام جمعه معزز شهرستان پارسیان دیدار  و گفتگو کردند.

 در این دیدار مهندس اصغر هاشمی،فرماندار شهرستان پارسیان با اشاره به نامگذاری سال 1402 از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با عنوان سال مهار تورم و رشد تولید اظهار داشت: در سال جدید همه باید تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال‌زايى و تاکیدات رئیس جمهور محترم در جهت رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تحقق یابد.


نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان ضمن تشکر از اعتماد استاندار ساعی و محبوب هرمزگان تاکید کرد: با تمام توان،تلاش میکنم جز راستی و صداقت، مطلبی بیان نکنم و از هرگونه دروغ و وعده تو خالی دور باشم و امانت مسئولیت که در دستان بنده قرار دارد به بهترین نحو ادا کنم و به مردم شهرستان پارسیان خدمت کنم.

مهندس هاشمی، ضمن قدردانی از نقش مهم و محوری نماینده ولی فقیه  گفت: امیدوارم در سال جدید با همدلی، هماهنگی و تلاش مضاعف مسئولان و مدیران شهرستان و استانی، خدمات شایسته‌ای در حوزه‌های مختلف به مردم شهرستان پارسيان ارائه دهیم.


همچنین امام جمعه معزز شهرستان پارسيان نیز در سخنانی با تبریک سال جدید بر تلاش مستمر مسئولان شهرستان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال 1402 با عنوان مهار تورم و رشد تولید تاکید کرد و گفت:کارگزاران برای ایجاد نشاط در جامعه باید تلاش کنند و یکی از راه های ایجاد نشاط در جامعه این است که هر کسی به وظیفه خود درست عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت کاری و برنامه ی ما در سح شهرستان حول محورهای ایجاد اشتغال برای جوانان و حفظ و ارتقای سطح نشاط اجتماعی است بیان داشت:نشاط اجتماعی آثار فراوانی بر زندگی شهروندان و بر کلیت جامعه دارد که توجه به آنها، منجر به توسعه اجتماعی خواهد داشت.

وی تصریح کرد از آنجایی که فضای شهر بیشترین ارتباط را با مردم و محیط زندگی برقرار می‌سازد، در نتیجه نقش بسزایی در احساس شادی و آرامش به شهروندان دارد از اینرو اقداماتی دراین زمینه برنامه ریزی و طراحی می‌شود منطبق با ارتقای نشاط شهروندی است و توجه به فضای سبز و مبلمان شهری اهمیت فراوانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی اظهار امیدواری کرد  امسال شاهد جهش اقتصادی و اقدامات بزرگ تری باشیم و البته شهرستان پارسیان بجز صنایع انرژی بر دارای ظرفیت های بزرگ دیگری در حوزه اقتصادی نظیر دریا،کوه،کشاورزی،گردشگری می‌باشد که اگر به درستی از آنها استفاده بشود قطعا مشکلات اشتغال و بیکاری جوانان این منطقه مرتفع خواهد شد که در سال جاری نهاد امامت جمعه به طور جدی آنرا ازمسئولان مطالبه خواهد کرد.


امام جمعه شهرستان پارسیان در پایان با بیان اینکه راه حل نجات اقتصاد کشور عبور از اقتصاد دولتی به سمت اقتصاد مردم محور است اظهار داشت:مسئولین بسته های مشاوره ای با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی مردم را با لحاظ ظرفیت های بومی در شهرستان پارسیان آماده و در اختیار مردم قرار دهند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.