» مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان با صدور پیامی ۱۶ تیرماه روز ملی مالیات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت


مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان با صدور پیامی ۱۶ تیرماه روز ملی مالیات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسیان  به مناسبت هفته مالیات

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان با صدور پیامی ۱۶ تیرماه روز ملی مالیات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

یکی از ضروریات تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اقتصاد کشور، برقراری ساختار نظام‌مند مالیاتی است که ضمن ایجاد توازن در بخش های مختلف اقتصاد، بتواند بخشی از هزینه‌های لازم برای اجرای طرح های توسعه‌ای، بهداشتی، آموزش عمومی و رفاهی شهروندان را فراهم نماید . 

 

در ایران نیز تامین بخشی از هزینه‌های عمومی جامعه، جلب رضایتمندی اکثریت مطلق مردم، ارتقاء سطح مطالبه‌گری عمومی و افزایش سطح نظارت ملت بر عملکرد و دستاوردهای دولت از مهم‌ترین آثار و ویژگی‌های وجود نظام مالیاتی مطلوب و نظام‌مند در کشور است .

 

اداره‌کل امور مالیات  بعنوان یکی از اعضای فعال کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید همواره با تسهیل و بخشودگی‌های مالیاتی نقش موثری در بازگشت‌به‌کار واحدهای تعطیل و رونق تولید در استان هرمزگان به ویژه در شهرستان پارسیان  ایفا نموده و یاور دولت در توسعه اقتصاد به شمار می آید .

 

لذا در این فرصت مغتنم فرارسیدن روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را به مودیان خوش حساب مالیاتی و فعالین سازمان امور مالیاتی کشور و استان و شهرستان پارسیان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان در برقراری عدالت اجتماعی و رشد اقتصادی کشور را از خداوند متعال خواستارم . 

 

مجتبی رضاپور سردره

فرماندار شهرستان پارسیان

مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان با صدور پیامی ۱۶ تیرماه روز ملی مالیات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.