» » » مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در دیدار با مهندس هاشمی فرماندار پارسیان::آماده هرگونه توسعه،ترمیم و بهسازی در حوزه راههای شهرستان پا


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در دیدار با مهندس هاشمی فرماندار پارسیان::آماده هرگونه توسعه،ترمیم و بهسازی در حوزه راههای شهرستان پا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در دیدار با مهندس هاشمی فرماندار پارسیان::آماده هرگونه توسعه،ترمیم و بهسازی در حوزه راههای شهرستان پا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در دیدار با مهندس هاشمی فرماندار پارسیان:

آماده هرگونه توسعه،ترمیم و بهسازی در حوزه راههای شهرستان پارسيان هستیم/عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی پنج روستای شهرستان به محور اصلی پارسیان-بوشهر ظرف یکماه آینده آغاز می شود.


فرماندار شهرستان پارسيان با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان و معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری و حمل‌ونقل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسيان،صبح امروز شنبه،شانزدهم اردیبهشت ماه،مهندس اصغر هاشمی،فرماندار شهرستان پارسيان با مهندس عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان و مهندس محمدمهدی رضایی لری،معاون وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس شرفی با بیان اینکه آماده هرگونه همکاری جهت توسعه،ترمیم و بازسازی راه های شهرستان هستیم بیان داشت:عملیات اجرایی احداث جاده دسترسی پنج روستای شهرستان به محور اصلی پارسیان-بوشهر ظرف یکماه آینده آغاز می شود.

وی افزود:با احداث این محور علاوه بر کاهش ترافیک عبور و مرور، جلوگیری از حوادث و تلفات جاده‌ای، ایجاد این محور جدید باعث رونق اقتصادی، گردشگری و توسعه مناطق روستایی می‌شود.

در این نشست مهندس هاشمی،فرماندار پارسیان علاوه بر تاکید بر تسهیل حمل و نقل جاده‌ای شهرستان به عنوان دروازه غرب هرمزگان و محل تلاقی سه استان،درباره موضوعات مختلف از جمله تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام و در حال احداث، ترمیم و بازسازی،نظارت مستمر بر طرح ها و رفع مشکلات نقاط حادثه خیز شهرستان پارسيان تاکید کرد.
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.