» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت هفته وحدت

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت هفته وحدت

به گزارش روابط عمومى فرماندارى شهرستان پارسيان؛ مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان در پیامی فرا رسیدن خجسته میلاد پرخیر و برکت ختمی مرتب حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف و مومن شهرستان پارسیان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

هفته وحدت مسلمانان، چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه‌ها، کدورت‌ها و خودخواهی‌ها بوده و موجب صفای قلوب است و وحدت اسلامی که معمار آن پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) می‌باشند یکی از عوامل پیشرفت‌ها و پیروزی‌های پی در پی اسلام بوده است.
هفته وحدت پیام آور آن است که مسلمانان همه با اتحاد، یکپارچگی، همگرایی و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا(ص) و عترت پاک حضرتش، خود را از تفرقه‌افکنی بیگانگان دور نگه داشته و در سایه قرآن کریم و سنت و سیره نبوی، وحدت و یکرنگی خویش را حفظ کنند و در دورانی که دشمنان اسلام مترصد کمترین فرصت، برای عملی نمودن نیات تفرقه‌افکنانه خویش می‌باشند، همگان یکدل و یکصدا بر یگانگی و اخوت اسلامی خویش تأکید مجدد نمایند و همانند سدی سدید و الگویی زیبا از همزیستی و همدلی ملتی سرفراز در چشم جهانیان باشند.
اینجانب سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و خلف صالحش امام‌العارفین صادق آل محمد(علیه السلام) و همچنین فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه مردم شریف و مومن شهرستان پارسیان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم هفته وحدت به فرصتی تاریخی برای نزدیکی هر چه بیشتر امت اسلامی تبدیل شود. آمین

      *فرهنگ سالمی*
*فرماندار شهرستان پارسیان*

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت هفته وحدت

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.