» » » آئين تکریم و معارفه مديريت آموزش و پرورش شهرستان پارسيان برگزار شد


آئين تکریم و معارفه مديريت آموزش و پرورش شهرستان پارسيان برگزار شد

آئين تکریم و معارفه مديريت آموزش و پرورش شهرستان پارسيان برگزار شد

در این آئین طى حكمى از سوى قويدل مديركل آموزش و پرورش استان هرمزگان، مذكور نكوزاد با حفظ سمت فعلی به عنوان سرپرست جدید اداره مديريت آموزش و پرورش شهرستان پارسيان منصوب و معارفه شد و از خدمات و زحمات آقای مسعود مهرانى در این سمت تقدیر و تشکر گردید.

به گزارش روابط عمومى فرماندارى شهرستان پارسيان؛ آئين تکریم و معارفه مديريت آموزش و پرورش شهرستان پارسيان با حضور مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بارانى امام جمعه محترم شهرستان، حسن جراره معاون اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان، سرهنگ رنجبرى فرمانده ناحيه نیروی مقاومت بسيج سپاه پارسيان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارسیان در اين مراسم، ضمن تقدير و تشكر از زحمات چندين ساله آقاى مهرانى بيان داشت: من اگر به اينجا رسيدم مديون معلمانى هستم كه من را آموزش داده و در دامان پر مهرشان پرورش دادند و الان تمام قد صمن احترام به این عزیزان، تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا در خدمت اين رسولان علم و دانش باشم.

مهندس فرهنگ سالمى خطاب به آقای نكوزاد سرپرست مديريت آموزش و پرورش شهرستان صمن تبریک انتصابشان بيان داشت: كار بعد از يك مدير مدبر و فرهيخته بسيار سخت است. جناب آقاى مهرانى كوهى از تجربه هستند و سعی شود از تجربه و دانش ایشان نهایت بهره‌برداری گردد زیرا بقول بزرگان از تجربه بالاتر از علم است.

رئيس شوراى آموزش و پرورش شهرستان پارسيان بيان داشت: در حوزه‌اى كه ده _ پانزده سال بازسازی و ساخت برخی مدارس آن رها شده بود، در دولت مردمی جدید و با جذب ظرفیت‌های استانی و شهرستانی ظرف مدت شش ماه ٣٥ كلاس به مدار فعالیت‌ها آموزش و پرورش شهرستان اضافه شده و چندين رشته به مجموعه رشته‌هاى تحصيلى اضافه گردیده است.

وى در ادامه خطاب به آقاى مهرانى افزود: هر كسى كه روزى منصوب مي‌شود يك روز به رفتنش نزديك‌تر می‌گردد، خداقوت عرض مي‌كنم و انشالله در عرصه جديد همواه موفق باشيد.

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.