» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندار شهرستان پارسيان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومى فرماندارى شهرستان پارسيان؛ مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان در پیامی ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه و غریبانه شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.


متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ الْحَکِیمُ الْخَبِیرُ

درود خداوند بر آنانکه قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال، آزادی و دفاع از ارزش‌های اسلامی قرار داده و در قبال ملت، کشور، باورها، اعتقادات مردم، منافع ملی و اخلاق جامعه مسئولند و گرامی باد یاد و نام شهید مظلوم محمود صارمی و شهدای خبرنگار که در راه انجام وظیفه بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند.
 تقارن روز خبرنگار با روز عاشورای حسینی(ع) در سال‌جاری بسیار پر حکمت و درس آموز است.
عاشورا بی‌شک بزرگ‌ترین، پرنفوذترین و مؤثرترین رسانه در دفاع و تبیین حقیقت و حقانیت اسلام و قرآن، عدالت، انسانیت، بصیرت و تمام ارزش‌های ناب الهی و انسانی است و از طرفی نماد مبارزه با ظلم، جهل، جعل، گمراهی، وارونه‌نمایی و به بند کشیدن آگاهی و آزادی است.
عاشورا و عاشورائیان به مثال رسانه‌ای گویا هستند که پیامشان بر پایه فطرت انسانی استوار شده، هرگز مرگ و میرایی ندارند و روز به ‌روز بر ریشه و نفوذشان در بین ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه افزوده می‌شود.
واقعه عاشورا، جهل توام با خودکامکی و زیاده‌خواهی مردمی بود که اسیر محتوای دروغین دستگاه تبلیغاتی یزید و جبهه باطل شدند و شرف، انسانیت و آخرت خود را به اندک مال و وعده دنیایی فروختند و در یک جنگ نابرابر سر از تن حق، انسانیت و آزادی‌خواهی جدا کردند و ننگی ابدی آفریدند.
امروز نیز کارتل‌های رسانه‌ای جبهه باطل در پوشش شفافیت، اطلاع‌رسانی، مطالبه‌گری، حقوق‌بشر و قوانین بین‌المللی در خدمت منافع ظالمان زمان قرار گرفته‌اند و اخبار کذب و ناصواب را وارونه جلوه می‌دهند.
بر این اساس با تمام وجود به این جمله باور داریم که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از تلاش شبانه روزی خبرنگاران متعهد، پرتلاش، کوشا، خوش‌فکر و خلاق کشورمان  به ویژه خبرنگاران عزیز شهرستان استراتژیک پارسيان، از خداوند منان توفیق روزافزون همراه با سلامتیشان را خواستارم و رجای واثق دارم اهالی رسانه شهرستان پارسیان با تلاش‌های صادقانه و همت دوچندان به تأسی از رسالت روشنگری حضرت زینب(س) در راستای «جهاد تبیین» و مقابله با توپخانه‌های دروغ و جعل دشمن می‌کوشند و یار و یاور دولت مردمی و انقلابی در مسیر پیشرفت و تحول با اصل دانستن منافع جمعی و اهداف، مسیر رشد و توسعه این خطه و ارتقای شاخص‌های کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان استراتژيک پارسیان، بیش از پیش می‌باشند.


       فرهنگ سالمی
فرماندار شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.