» » » پيام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان پارسيان از ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲ منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه


پيام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان پارسيان از ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲ منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه

پيام تشکر و قدردانی فرماندار شهرستان پارسيان از ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲ منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه

به گزارش روابط عمومى فرماندارى شهرستان پارسيان؛ مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان در پيامى از فرماندهی و پرسنل محترم ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲ منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در راستای کشف بیش از ۲۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تشكر و قدردانی كرد.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)، خدا را سپاس وافر دارم که دلیر مردان نیروی دریایی با روحیه ولایی و شجاعت بی‌نظیر همواره پاسدار امنیت و آرامش مرزهای آبی کشورمان بخصوص شهرستان استراتژیک پارسیان  هستند. به همین جهت با عنایت به حدیث شریف من لم یشکر المخلوق  لم یشکر الخالق، كمال تقدیر و قدردانی خود را از تمامی عزیزان نیروی دریایی، علی‌الخصوص فرماندهی عزیز و جان‌برکفان ناوتیپ ۴۱۲ و سربازان گمنام امام زمان(عج) شهرستان پارسيان که با جان‌نثاری خود در جهت تامین امنیت کشور گام برمی‌دارند و با حضور کامل، شجاعانه، اشراف اطلاعاتی هوشمندانه و اقدام به موقع، نسبت به رصد متجاوزان و قاچاقچیان مسلح در آب‌های سرزمینی سواحل بندر شهرستان استراتژیک پارسیان در خلیج همیشه فارس اقدام می‌کنند را ابراز دارم.
بی‌تردید کشف و ضبط محموله سنگین مواد مخدر به میزان تقریبی ۲۵۰۰ کیلوگرم از قاچاقچیان مسلح نشان لیاقت و شجاعت شما بزرگواران در ایام اخير است.

 لذا بدین وسیله بار دیگر  از تمامی کسانی که  با حضور آگاهانه خود حماسه دیگر آفریدند تقدیر و تشکر نموده و از کلیه عوامل اجرايى اعم از فرمانده محترم ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲ و فرمانده محترم منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه و دیگر نهادهای اجرایی و امنیتی که با حضور فعال آنان حماسه دیگری خلق گردید، کمال تشکر و امتنان را دارم و آرزومندم همواره در پناه خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)  و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) منصور و پایدار باشید.

        فرهنگ سالمى
فرماندار شهرستان پارسيان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.