» » » ديدار معاونين اداره كل شيلات استان هرمزگان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسيان


ديدار معاونين اداره كل شيلات استان هرمزگان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسيان

ديدار معاونين اداره كل شيلات استان هرمزگان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسيان

به گزارش روابط عمومى فرماندارى شهرستان پارسيان؛ صبح امروز معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان هرمزگان آقای دکتر عالی‌زاده، معاون برنامه‌ريزی و توسعه منابع شیلات استان هرمزگان آقای کمالی، رییس اداره بنادر ماهیگیری شیلات استان هرمزگان آقای زبریا به اتفاق رئيس اداره شيلات شهرستان پارسیان با حضور در محل فرماندارى پارسيان با مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان ديدار كردند.

در این دیدار معاونين اداره كل شيلات هرمزگان در خصوص فعالیت‌ها و پروژه‌های شیلاتی با توجه به ظرفیت خوب شهرستان پارسیان با فرماندار پارسيان مذاکره كردند.

عالی‌زاده اشاره کرد: شیلات حوزه بسیار مهمی برای کشور است و در استان هرمزگان و همچنین شهرستان پارسیان پتانسیل خوبی برای انجام فعالیت‌های شیلاتی وجود دارد و با توجه به ظرفیت بسیار بالای شهرستان، شیلات می‌تواند اشتغال و ثروت بسیار ارزشمندی را برای ما ایجاد کند.

 در ادامه مهندس فرهنگ سالمى فرماندار شهرستان پارسيان در اين دیدار به تشریح وضعیت شيلات و آبزيان شهرستان پرداخت و افزود: ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه و پرورش آبزيان شهرستان پارسيان وجود دارد و علاقه‌مندان زیادی آماده فعالیت در این بخش مهم هستند.

وی خواستار رفع موانع و مشکلات متقاضیان در خصوص اجرای طرح‌های اشتغالزا در شهرستان شد و بيان داشت: بی‌شک با تداوم این فعالیت‌ها به ویژه با وجود تعامل و پیگیری و رفع موانع موجود، شاهد رشد و ارتقای حوزه شیلات شهرستان پارسیان در شاخص‌های تولید و اشتغال خواهیم بود.

ديدار معاونين اداره كل شيلات استان هرمزگان با مهندس فرهنگ سالمی فرماندار شهرستان پارسيان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.