» » » بازديد سر زده فرماندار شهرستان پارسيان از اداره آبفا پارسيان


بازديد سر زده فرماندار شهرستان پارسيان از اداره آبفا پارسيان

بازديد سر زده فرماندار شهرستان  پارسيان از اداره آبفا پارسيان

به گزارش روابط عمومى فرماندارى پارسيان؛ مهندس فرهنگ سالمى فرماندار پارسيان با حضور سر زده در اداره آبفا شهرستان پارسيان ضمن ديدار با پرسنل اين اداره از بخشهای مختلف اين اداره بازديد و در ادامه جلسه ای با حضور پرسنل در خصوص پیگیری فعالیت انان تشکیل شد.

فرماندار پارسيان با اشاره به تاخير در پرداخت حقوق كارگران اين اداره گفت: متاسفانه اخباری دریافت کرده ایم که برخی پیمانکاری‌ها در موعد مقرر دستمزد کارگران را نمی‌دهند. این موضوع بسیار مهم است و پیمانکاران باید حتما این حداقل حقوق و دستمزد را سر موعد مقرر به کارگران پرداخت کنند.

مهندس فرهنگ سالمى با اشاره بر اينكه هر كمك و پیگیری لازم باشد در اين خصوص بنده انجام میدهم افزود: كارگران با این حقوق باید هم اجاره بدهند و هم سایر هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اگر قرار باشد حداقل مبلغی که دریافت می‌کنند هم با تاخیر بگیرند مشکلات زیادی برایشان ایجاد میشود که از کیفیت کارشان کاسته میگردد و عدم توجه به حقوق این عزیزان اصلا قابل پذیرش نیست.
ایشان به مدیریت ابفا توصیه کردند، قرارداد پیمانکاران بازنگری لازم صورت پذیرد و شرایط و توجهات منطقه ای در ان به دقت بررسی و اصلاح گردد. همچنین پیمانکاران با نطارت دقیق کارفرما، دقیقا مطابق شرایط پیمانشان اقدام نمایند تا مشکلات حقوقی نداشته باشند.

بازديد سر زده فرماندار شهرستان  پارسيان از اداره آبفا پارسيان

 

بازديد سر زده فرماندار شهرستان  پارسيان از اداره آبفا پارسيان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.