» » » پیگیری مصوبات سفر مهندس دوستی استاندار هرمزگان از پارسیان


پیگیری مصوبات سفر مهندس دوستی استاندار هرمزگان از پارسیان

پیگیری مصوبات سفر مهندس دوستی استاندار هرمزگان از پارسیان

 

تحقق اولین مصوبه استاندار هرمزگان در پارسیان

واگذاري تجهيزات پزشكي با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بيمارستان رستماني

 

فرماندار پارسیان گفت، اتمام  کلینیک تخصصی در بیمارستان رستمانی پارسیان، بیش از پنجاه درصد به فضای درمانی افزایش داده میشود

 

رضاپور فرماندار پارسیان در ادامه بیان داشت : در سفر اخير مهندس دوستی استاندار هرمزگان به شهرستان پارسیان ، واگذاری بيش از ۶۰ ميليارد ریال تجهيزات پزشكي به بيمارستان رستماني تصويب شد .

 

وی ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری استاندار محترم و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح نمود: با پیگیری های صورت گرفته ، با حضور دکتر فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاون درمان دانشگاه در بیمارستان رستمانی ، اعتباری بالغ بر  ٦٠ میلیارد ریال جهت تجهیز بیمارستان رستمانی پارسیان اختصاص داده شد .

 

وی در این بازدید از تجهیزات نصب شده افزودند :  يك دستگاه اتوآنالايزر ازمايشگاه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال ، ۲ دستگاه تنفس مصنوعي به ارزش ۵ ميليارد ريال ، یک دستگاه راديولوژي ديجيتال پرتابل به ارزش ۱۷ ميليارد ريال و دو تخت آی سی یو با تمامی امكانات به ارزش ۱۲ ميليارد ريال و يك دستگاه امحاء زباله به ارزش ده ميليارد ريال خریداری و به بیمارستان رستمانی تحویل داده شد که هم اکنون مورد استفاده قرار گرفته است .

 

لازم به ذکر است در این بازدید فرماندار پارسیان از کلینیک تخصصی درحال ساخت جهت تسریع در ساخت از کمک خیر نیک اندیش و عوامل همراه تشکر و قدردانی نمود

پیگیری مصوبات سفر مهندس دوستی استاندار هرمزگان از پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.