» » » دیدار فرماندار پارسیان با امام جمعه محترم اهل سنت شهر پارسیان


دیدار فرماندار پارسیان با امام جمعه محترم اهل سنت شهر پارسیان

دیدار فرماندار پارسیان با امام جمعه محترم اهل سنت شهر پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، رضاپور فرماندار پارسیان به اتفاق اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین ادارات با حاج آقا خنجی امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان دیدار و گفتگو کردند.

 

 فرماندار شهرستان پارسیان ،گفت: شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشند چون این شهیدان گران‌قدر دارای ویژگی‌های بسیار خوبی برای مسئولان هستند و داشتن این ویژگی‌ها در هر مسئولی می‌تواند او را موفق کند.

 

وی اظهار کرد: وظیفه همه خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است و به برکت انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اقدامات بسیار خوبی در سطح کشور انجام‌گرفته است.

 

رضاپور سردره با اشاره به اینکه طی این دوسال حضور در شهرستان تمام سعی و تلاشم خدمت صادقانه برای مردم بوده است ، افزود: متدین بودن، ساده زیستی، دلسوز مردم بودن، ولایتمداری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید سرلوحه عمل مسئولان قرار بگیرد.

 

وی بیان داشت: در این هفته باید خدمات دولت برای مردم گفته شود و در کنار آن نیز به مطالبات مردم پاسخ داده شود تا باعث دلگرم شدن مردم به انقلاب اسلامی شود.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به اینکه مسئولین باید تا آخرین دقایق پایانی مسئولیت شان خدمت کنند، گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است و مسئولان خدمت گذار مردم هستند.

 

 فرماندار پارسیان با بیان اینکه پروژه های شاخص با حضور مسئولین استانی افتتاح خواهند شد، گفت: 23 پروژه افتتاحی با اعتبار 40 میلیارد  میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم با حضور خیرین و سرمایه‌گذاران بتوانیم پروژه های بیشتر در شهرستان آماده خدمت رسانی و اشتغالزایی داشته باشیم.

دیدار فرماندار پارسیان با امام جمعه محترم اهل سنت شهر پارسیان

 

دیدار فرماندار پارسیان با امام جمعه محترم اهل سنت شهر پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.