» » » اعضای شورای جدید شهر پارسیان با همکاری و تعامل سازنده خود با مسئولان مختلف شهرستان زمینه رشد، توسعه و رفع کمبودها را فراهم نمایند.


اعضای شورای جدید شهر پارسیان با همکاری و تعامل سازنده خود با مسئولان مختلف شهرستان زمینه رشد، توسعه و رفع کمبودها را فراهم نمایند.

مجتبی رضاپور سردره فرماندار شهرستان پارسیان در دیدار با منتخبین شورای اسلامی شهر پارسیان عنوان نمود: اعضای شورای جدید شهر پارسیان  با همکاری و تعامل سازنده خود با مسئولان مختلف شهرستان زمینه رشد، توسعه و رفع کمبودها را فراهم نمایند.

 

دیدار منتخبین شورای اسلامی شهر پارسیان  با فرماندار شهرستان پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان ؛  منتخبین شورای اسلامی شهر  پارسیان با مجتبی رضاپور سردره فرماندار شهرستان پارسیان دیدار و از زحمات فرماندار و رئیس هیأت اجرایی شهرستان پارسیان در راستای برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کردند .

 

فرماندار پارسیان در این دیدار ضمن تبریک به اعضای منتخب و آرزوی توفیق برای آنان، گفت:شهر پارسیان بستر لازم جهت خدمتگزاری به مردم را دارد و حالا که با توفیق خداوند مورد اعتماد مردم قرار گرفتید بایستی با فعالیت خود موجبات اعتمادسازی بیشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم سازید.

 

در پایان این دیدار فرماندار پارسیان از اعضای شورا خواستند تا بدون توجه به حواشی احتمالی، تنها برای پیشرفت شهر و آبادانی آن تلاش نمایند و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا مردم احساس خوشایندی از دوران خدمتتان در خاطر داشته باشند و اینگونه نامی نیک برای خود برجای بگذارید

 

 

در ادامه هر یک از منتخبین شورای اسلامی شهر پارسیان در سخنانی با بیان اینکه این نوع انتخاب، بار مسئولیت ما را سنگین تر خواهد کرد اظهار داشتند: بدون تردید در ادامه ی راه نیاز به همکاری همه به‌ویژه مجموعه ی مدیریتی شهرستان داریم، ضمن آنکه امیدواریم بتوانیم بر اساس برنامه و با اولویت‌بندی، پاسخگوی این مطالبات باشیم

 

گفتنی است که در انتخابات خرادد ۱۴۰۰ خانم زهرا رادمنش، آقای غلامحسین کریمی ، آقای محمد پاسلاری ،آقای محمود اعزازی و آقای محمد رحیمی به عنوان منتخبین جدید شورای اسلامی شهر پارسیان انتخاب شدند

اعضای شورای جدید شهر پارسیان  با همکاری و تعامل سازنده خود با مسئولان مختلف شهرستان زمینه رشد، توسعه و رفع کمبودها را فراهم نمایند.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.