» » » بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی


بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی

بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن  ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان مجتبی رضاپور سردره فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن  ۲۰۰۰متر مکعبی آۤب شهر دشتی  با محوریت بررسی نحوه ی آبرسانی و خدمت رسانی به شهروندان بازدید میدانی به عمل آوردند و بهمراه شهردار شهر دشتی و مدیر امور آبفای شهرستان از نزدیک از روند احداث مخزن بازدید نمودند.

 

فرماندار پارسیان با تشکر از حمایت های دکتر همتی استاندار هرمزگان یادآور شد: مسئولیت تأمین آب آشامیدنی ، بهداشتی سالم و متناسب با استانداردهای لازم برعهده امور آبفای شهرستان است، بحمدالله در بازدید امروز از مخازن ، تأسیسات و شبکه آب آشامیدنی روند رضایت بخشی وجود داشت  و امور آبفا وظیفه خود را به خوبی ایفا نموده است .

 

ایشان در ادامه بازدید تشریح کردند: باید به  مردم اطمینان داد درصورت بروز هر گونه مشکل در تأمین آب ،قطعا" مسئولین و عوامل شرکت آبفا بلافاصله اقدامات لازم جهت سالم سازی و تأمین آب انجام خواهند داد .

 

 

 گفتنی است که دراین بازدید مجتبی رضا پور فرماندار شهرستان پارسیان در حاشیه بازدید از این پروژه ها با دریافت گزارشهای لازم از مدیر امور ابفای شهرستان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف، بر انجام اصولی همراه با کارشناسی و تسریع در روند تکمیل پروژه مذکور تاکید کرد.

 

 فرماندار پارسیان گفت:  میزان اعتبار این پروژه 50 میلیارد ریال بوده که حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و طی تماس ایشان با مدیرعامل آبفای استان پیگیر  تسریع در انجام پروژه صورت گرفت .

 

 

در پایان مهندس رضاپور از پیگیریها و تلاشهای شبانه روزی مهندس غواصی شهردار پر تلاش شهر دشتی و همچنین مهندس قاسمپور مدیر امور آبفا پارسیان تشکر و قدردانی نمودند.

بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن  ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی

 

بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن  ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی

 

بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن  ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی

 

بازدید فرماندار شهرستان پارسیان از مخزن  ۲۰۰۰متر مکعبی آب شهر دشتی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.