» » » فرماندار پارسیان از محل اجرایی پروژه تعریض محور شهر دشتی به مرکز شهرستان پارسیان و چگونگی پیشرفت آن بازدید نمود


فرماندار پارسیان از محل اجرایی پروژه تعریض محور شهر دشتی به مرکز شهرستان پارسیان و چگونگی پیشرفت آن بازدید نمود

فرماندار پارسیان از محل اجرایی پروژه تعریض محور شهر دشتی  به مرکز شهرستان پارسیان و چگونگی پیشرفت آن بازدید نمود

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، مهندس مجتبی رضاپور سردره به اتفاق مهندس غواصی شهردار شهر دشتی و مهندس پاکروان مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای از مسیر شهر دشتی به پارسیان بازدید نمودند.

 

فرماندار پارسیان پس از بازدید از محل اجرای طرح و مسیرهای تعیین شده، گفت: از آنجایی که محور فوق یکی از مسیر های پر تردد می باشد و همچنین از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است، می بایست جهت شروع پروژه و سرعت بیشتری به عملیات اجرای پروژه داده شود، تا هرچه زودتر شاهد کاهش بار ترافیکی و افزایش ظرفیت ایمنی محور یاد شده باشیم.

 

رئیس شورای ترافیک شهرستان پارسیان در جریان این بازدید ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن در شروع و اتمام این پروژه ابراز داشت: جاده دشتی به پارسیان که اهمیت بالایی برای عبور و مرور شهروندان دو شهر و چندین روستای بخش کوشکنار دارد که با همت کشاورزان عزیز و مسئولین شهرستانی باید بازه زمانی را در اتمام پروژه کم کرد.

 

رضاپور در ادامه با تعدادی از کشاورزان منطقه و مسیر جاده تعریض دیدار و ضمن شنیدن مشکلات افزود: با تلاش مضاعف گامهای جدی تری در روند توسعه و آماده سازی این جاده برداشته خواهد شد و مردم شاهد بهره برداری این پروژه خواهند بود.

 

رضاپور در پایان بنا به مطالبه گری مردم و دغدغه ائمه جمعه و جماعت و همچنین شهردار شهر دشتی و همکاری کشاورزان و همچنین این پروژه بدلیل رفاه حال و امنیت جان رانندگان و مردم به زودی اجرا خواهد شد

فرماندار پارسیان از محل اجرایی پروژه تعریض محور شهر دشتی  به مرکز شهرستان پارسیان و چگونگی پیشرفت آن بازدید نمود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.