» » » پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی


پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی

پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، فرماندار شهرستان پارسیان در پیامی به مناسبت هفته ناجا از تلاشهای ارزنده و زحمات کلیه فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی این شهرستان قدردانی نمود.

 

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال ، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا ، این ولی نعمتان راستین می گردد.

 

اینجانب ضمن تبریک هفته ناجا و 13مهرماه روز نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت ،قدر دانی خودرا از تلاشهای ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرمانده وکارکنان نیروی انتظامی و دریابانی که باتدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال و با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند تقدیر وتشکرمی نمایم.

 

امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم وامنیت جامعه ی ولایتمدار شهرستان پارسیان موفق و موید باشند.

 

مجتبی رضاپور سردره

 

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان پارسیان

پیام تبریک فرماندار پارسیان به مناسبت هفته ناجا و روز نیروی انتظامی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.