» » » مهندس رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در بندر شیو


مهندس رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در بندر شیو

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در بندر شیو

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارسیان، مهندس رضاپور فرماندار پارسیان با اشاره به بازدید مهندس محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از بنادر پارسیان گفت: طی مذاکره با مدیرکل بنادر هرمزگان و دغدغه لنجداران و صیادان شهرستانی استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در بندر شیو بود که این امر محقق شد.


مهندس رضاپور در ادامه ضمن قدردانی از پشتیبانی و حمایت‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان در راستای ارتقای گمرک شیوء و صادرات از بندر شیوء ضمن افتتاح مرکز آتش نشانی بندر شیو در روز آتش نشان خبرداد و گفت : یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و ۶ نیرو آتش نشان به صورت شیفتی در کانکس بندر شیو مستقر هستند و جهت خدمات رسانی و آماده مقابله با حوادث و آتش‌سوزی‌های احتمالی در روستا و لنج های تجاری و صیادی، خدمات رسانی خواهد نمود .

رئیس ستاد بحران پارسیان گفت: شهرستان پارسیان یکی از شهرستانهای مهم و استراتژیکی هرمزگان و حتی کشور می باشد و ایستگاه آتش‌نشانی در بندر جوادالائمه و بندر تبن نیاز اصلی صیادان و لنجداران می باشد که امیدواریم این مهم هم محقق شود.

فرماندار پارسیان اظهار کرد: آتش‌نشانی از مهم‌ترین و اثرگذارترین سازمان‌های است که فعالیت کارآمد آن سبب مصونیت جان و مال شهروندان در حوادث و بلایای مختلف می‌شود.

مهندس رضاپور در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل بنادر و مهندس عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان، افزود: با توجه به این حجم سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی صنایع انرژی بر و همچنین نزدیکی بنادر پارسیان با کشور قطر و صادرات محصولات غیر نفتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ورود کالاهای ملوانی، اهمیت ایمنی و ارتقای ایمنی در بندر شیو دوچندان بود که طی بازدید مدیران بنادر در اسرع وقت این مهم محقق گردید.

مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان گفت : در این راستا فعالیت‌های مهمی در بحث زیرساخت‌های ایمنی و مقابله و آمادگی در برابر حوادث انجام شده است.

ایشان با بیان اینکه باید تمامی بنادر و انبارها و ساختمان‌های اداری بندر و گمرک شیو و تبن و جوادالائمه به سیستم اطفای و اعلام حریق مجهز شوند، گفت: با همکاری صیادان و لنجداران و فرمانداری و سازمان بنادر  در راستای تقویت و توسعه سطح ایمنی بنادر شهرستان اقدام شود.

مهندس رضاپور فرماندار پارسیان خبرداد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در بندر شیو

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.