» » » *فرماندار پارسیان خبر داد؛ افزایش سطح همکاری شهرهای مرزی هرمزگان و بوشهر*


*فرماندار پارسیان خبر داد؛ افزایش سطح همکاری شهرهای مرزی هرمزگان و بوشهر*

 

 

*فرماندار پارسیان خبر داد؛

افزایش سطح همکاری شهرهای مرزی هرمزگان و بوشهر*

 

رضاپور از افزایش تعاملات و همکاری ها بین شهرستان های پارسیان و عسلویه خبر داد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از پارسیان، « مجتبی رضاپور »، در راستای خدمات بیشتر به مردم منطقه و پیگیری مسائل و مشکلات درمانی شهرستان همجوار و شرکت‌های پارس جنوبی که خدمات پزشکی را از شهرستان پارسیان دریافت می‌کنند با فرماندار عسلویه دیدار و گفتگو کرد.

 

رضاپور در این دیدار گفت: با تعامل و همکاری در راستای خدمات بیشتر به مردم دو شهرستان پارسیان و عسلویه برنامه ریزی شود چراکه این دو شهرستان در ارائه خدمات جز لاینفک همدیگرند.

 

فرماندار پارسیان افزود: همچنین بیمارستان رستمانی پارسیان روزانه به بیماران و مردم شهرستان عسلویه خدمات درمانی ارائه می‌دهد که امید است با کمک دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه، بتوانیم در جهت ارتقای خدمات درمانی گام مفید برداریم.

 

وی در ادامه با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین شیوع این بیماری در دو شهرستان پارسیان و عسلویه گفت: هم اکنون مردم این منطقه و بعضی از پرسنل شاغل در شرکت‌های پارس جنوبی درگیر این ویروس منحوس می‌باشند که باید با همکاری و تعامل با سربلندی و سلامت شهروندان از این بحران عبور کنیم.

 

« عبدالنبی یوسفی »، فرماندار عسلویه نیز در این دیدار بیان داشت: فرمانداری شهرستان عسلویه با هدف ارائه خدمات و همکاری در تمامی زمینه ها به ویژه بهداشت و درمان، در اسرع وقت در راستای ارائه خدمات در حوزه سلامت منطقه از صنایع مربوطه پیگیری خواهد کرد.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به موقعیت استراتژیکی و راهبردی دو شهرستان جلسات ادامه داشته باشد.

 *فرماندار پارسیان خبر داد؛  افزایش سطح همکاری شهرهای مرزی هرمزگان و بوشهر*

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.