» » » جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان پارسیان


جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان پارسیان

جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان، جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان پارسیان به ریاست مهندس رضاپور فرماندار پارسیان و با حضور جناب جمشیدی معاون اداره کل دادگستری هرمزگان و با حضور اعضای شورای تامین پارسیان در محل فرمانداری پارسیان برگزار گردید.

 

فرماندار پارسیان با اشاره به موقعیت استراتژیکی شهرستان پارسیان گفت: پارسیان مطمئناًمتأثر از صنایع نفت و گاز عسلویه است که در آینده نچندان دور پارسیان متأثر از صنایع انرژی بر می باشد و به دنبال آن یک شهرستان مهاجر پذیر در سطح کشور معرفی خواهد شد.

 

رضاپور در ادامه در این مراسم مقام نخست دادگستری هرمزگان در کشور به تمام قضات و ریاست کل دادگستری هرمزگان تبریک گفت و تصریح نمود: شهرستان پارسیان با استقرار صنایع در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی تغیراتی بهمراه دارد و در همین راستا هرگونه تغییراتی در ابعاد مختلف در قوه قوضاییه هم در برخواهد گرفت و انتظار میرود قوه قضاییه نگاه ویژه ای با توجه به آینده پیشروی به این شهرستان داشته باشد.

 

رئیس شورای تامین شهرستان پارسیان در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان پارسیان همجوار با استان فارس و بوشهر و دروازه غرب هرمزگان می باشد اظهارداشت: شهرستان پارسیان نماد تعامل قوا است که در همین راستا طبق آمار و اسناد بالادستی، این شهرستان در حوزه ها امنیتی و اجتماعی دارای عملکرد مطلوب می باشد که این آمار نشان دهنده تعامل و همکاری اعضای شورای تامین با یکدیگر می باشد.

 

فرماندار پارسیان در پایان از تلاش ها و زحمات شبانه روزی جناب آقای جابر  تقدیر و تشکر نمودند و گفتند : آرزوی موفقیت پیشاپیش برای جناب آقای عباسی و توفیقات روز افزون را از خداوندمنان خواستارم

جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.