» » » بازدید فرماندار پارسیان از بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر شهرستان پارسیان


بازدید فرماندار پارسیان از بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر شهرستان پارسیان

 

 

 

بازدید فرماندار پارسیان از بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر شهرستان پارسیان

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری پارسیان : مهندس رضا پور فرماندار پارسیان به اتفاق دکتر پاکزاد مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر به منظور آشنایی و بررسی مسائل مشکلات و ظرفیتها از بندر انرژی بر شهرستان پارسیان بازدید میدانی نمود 

 

فرماندار پارسیان گفت: باید با تمام توان جهت جذب سرمایه گذار  در راستای ظرفیت‌های جدید اشتغال ایجاد کنیم که نمونه آن استفاده بهینه از بندر صنایع انرژی بر می باشد که فرصت سرمایه گذاری و اشتغال را فراهم می‌نماید.

 

وی با اشاره به ایده ها و پشتکار دکتر پاکزاد ادامه داد: تنها راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی رونق تولید داخلی و صادرات است و با بهره مندی از ظرفیت های داخلی می توان بسترهای توسعه را در این شهرستان فراهم کرد و باعث افزایش درآمد و ارز آوری برای کشور، اشتغال و امید به زندگی شد.

 

فرماندار پارسیان، دریا را یکی از مهمترین ظرفیت‌های شهرستان دانست و افزود: بی‌شک توسعه بندر و اسکله در این زمینه کارساز خواهد بود.

 

وی با اشاره به استفاده ظرفیت مدیرعامل جوان منطقه ویژه انرژی بر و نخبه هرمزگان اظهار کرد: شناسایی موانع سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد در دستور کار دستگاه های اجرایی است و با تعامل و مدیریت مبتنی بر ابتکار و دانش روز، می توان آنها را برطرف کرد

 

مهندس رضاپور خاطرنشان کرد: با توسعه اسکله شاهد تقویت تجارت و بازرگانی در پارسیان خواهیم بود و نیاز است که پس کرانه مورد نیاز در بندر شیوء و بندر تبن برای انجام این امور فراهم شود.

 

 

ایشان در پایان تصریح کرد: افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در این شهرستان دارند و امیدواریم مسئولین از سرمایه گذاران به خوبی استقبال بکنند.

بازدید فرماندار پارسیان از بندر منطقه ویژه صنایع انرژی بر شهرستان پارسیان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.